امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 21220
  پرینت تاریخ انتشار : 29 آوریل 2021 - 9:45 | 28 بازدید
استاندار همدان:

شوراها منشا تحول در امور شهری و روستایی هستند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت روز شوراها گفت: نهاد شورای شهر و روستا، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشیده و به‌عنوان یک شاخصه مهم، منشا تحولات درخشانی در مسیر اداره امور شهری و روستایی و از همه مهم‌تر مردم سالاری‌دینی بوده‌است. به گزارش روز پنجشنبه  […]

شوراها منشا تحول در امور شهری و روستایی هستند

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت روز شوراها گفت: نهاد شورای شهر و روستا، در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشیده و به‌عنوان یک شاخصه مهم، منشا تحولات درخشانی در مسیر اداره امور شهری و روستایی و از همه مهم‌تر مردم سالاری‌دینی بوده‌است.

به گزارش روز پنجشنبه  “سید سعید شاهرخی” در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی، بستری برای مشارکت و خرد جمعی است که در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی نقش موثری داشته است.

وی اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان مجموعه‌هایی توانمند و تاثیرگذار ، باعث شد تا مردم نقش و نظارت مستقیمی بر تعیین سرنوشت خود داشته باشند.

استاندار همدان با تبریک فرا رسیدن روز شوراها، از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان قدردانی کرد و خواستار توفیق آنها در راستای انجام رسالت خطیر و خدمت خالصانه به مردم استان شد.

۹ اردیبهشت به نام شوراها نامگذاری شده است.

در ششمین دوره انتخابات شوراهای استان همدان، ۲ هزار و ۶۳۷ نفر انتخاب می شوند که ۱۶۹ نفر در شهرها و مابقی در روستاها خدمت می کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.