امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 20574
  پرینت تاریخ انتشار : 14 آوریل 2021 - 10:33 | 37 بازدید
فرمانده سپاه کبودراهنگ اعلام کرد

شناسایی ۸۰۰۰ خانواده نیازمند در کبودراهنگ/ توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین این خانواده‌ها

به گزارش همدان نوین، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در طول یک سال بین خانواده های آسیب پذیر کرونایی شهرستان خبر داد. سرهنگ محمود بداغی در حاشیه برگزاری یازدهمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه شهرستان کبودراهنگ  آغاز توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش […]

شناسایی ۸۰۰۰ خانواده نیازمند در کبودراهنگ/ توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی بین این خانواده‌ها

به گزارش همدان نوین، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در طول یک سال بین خانواده های آسیب پذیر کرونایی شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود بداغی در حاشیه برگزاری یازدهمین رزمایش کمک‌های مؤمنانه شهرستان کبودراهنگ  آغاز توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین خانواده های آسیب پذیر شناسایی شده توسط نیروهای بسیجی سپاه شهرستان را از جمله برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی اظهار کرد: در وضعیت افزایش شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری نیاز است برای حمایت از اقشار آسیب پذیر با اجرای رزمایش های فرهنگی، اقتصادی به کمک همشهریان بشتابیم، بر همین اساس هدف بر این است در سپاه شهرستان کبودراهنگ به همت مردم، خیرین و بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان با توزیع بسته های معیشتی گره ای کوچکی از مشکلات مردم را باز کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به تعداد بسته های توزیع شده در رزمایش یازدهم خاطرنشان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در بین اقشار آسیب پذیر شناسایی شده شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا و با توجه به آسیب جدی این بیماری در معیشت و اقتصاد برخی خانواده ها به همت نیروهای بسیجی و خیرین شهرستان در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین خانواده های آسیب پذیر کرونایی توزیع شده است.

بداغی یادآور شد: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سراسری رزمایش کمک های مؤمنانه و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا یازدهمین مرحله از این رزمایش همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در سالن ۹ دی سپاه ناحیه کبودراهنگ انجام شد.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: در مجموع تاکنون در این رزمایش ۸۰۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شده که در ۱۱ مرحله از این رزمایش، ۱۲ هزار بسته معیشتی بین این خانواده ها توزیع شده است.

وی گفت: ۲۵۰ دستگاه گوشی و تبلت و ۱۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان، ۵۱ سری لوازم خانگی، ۸۵ رأس دام ذبح شده برای توزیع گوشت گرم، توزیع پوشاک و … از دیگر اقلامی است که تاکنون در این رزمایش تهیه و توزیع شده است.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.