امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20176
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آوریل 2021 - 19:23 | 16 بازدید
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا

افزایش ۲ برابری مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها/ واکسیناسیون ۴۷ درصد کادر درمان در همدان

به گزارش همدان نوین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از افزایش دو برابری مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌های همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۷ درصد کادر درمان استان واکسینه شدند و این روند ادامه دارد. ابراهیم جلیلی  در همدان، با بیان اینکه متاسفانه تعداد مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستانهای […]

افزایش ۲ برابری مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها/ واکسیناسیون ۴۷ درصد کادر درمان در همدان

به گزارش همدان نوین، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از افزایش دو برابری مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌های همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۷ درصد کادر درمان استان واکسینه شدند و این روند ادامه دارد.

ابراهیم جلیلی  در همدان، با بیان اینکه متاسفانه تعداد مراجعات بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستانهای استان دو برابر شده است اظهار کرد: این آمار شامل بیماران بستری و سرپایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل امکانات و تجهیزات در درمان بیماران وجود ندارد و کمبودی از لحاظ تخت بیمارستانی نیست گفت: ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که اگر این روند ادامه یابند نگران کننده خواهد بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه شهرستان نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز قرار دارند و برخی شهرستانها که زرد بودند به سمت نارنجی پیش رفتند و این خوب نیست افزود: تعطیلات نوروز  مسافرت‌ها و دید و بازدیدها افزایش یافت و به همین خاطر شاهد روند افزایشی مراجعات بیماران شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه درصد استفاده از ماسک پایین آمده درصورتی که تاثیر مستقیمی در کاهش بیماری دارد خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری تجمعات عروسی و مراسم سوگواری در کنترل بیماری مورد توجه است.

جلیلی در ادامه نسبت به برنامه واکسیناسیون افراد در استان خاطرنشان کرد: به تدریج واکسن‌ها وارد استان می‌شود که در حال حاضر ۴۷ درصد از کادر درمان  واکسینه شده‌اند.

وی یادآور شد: هفته آینده نیز واکسن ایرانی وارد استان می‌شود تا ادامه روند واکسیناسیون را داشته باشیم.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.