امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20131
  پرینت تاریخ انتشار : 05 آوریل 2021 - 13:00 | 17 بازدید
دبیر ستاد انتخابات استان همدان

انتخابات شورای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین، دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود. ابوالقاسم الماسی روز دوشنبه  اظهار داشت: روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از هشت صبح امروز /۱۶ فروردین/ […]

انتخابات شورای اسلامی در ۹۱۷ روستای استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش همدان نوین، دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

ابوالقاسم الماسی روز دوشنبه  اظهار داشت: روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از هشت صبح امروز /۱۶ فروردین/ در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی اضافه کرد: داوطلبان علاقه‌مند به حضور در این رقابت می‌توانند از چهار طریق استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌های محل سکونت ثبت‌نام کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه روستاهای واجد شرایط برای برگزاری انتخابات باید دارای ۲۰ خانوار بوده یا ۱۰۰ نفر جمعیت در آن ساکن باشند افزود: بر این مبنا از یک هزار و ۶۱ روستای دارای سکنه استان همدان ۹۱۷ روستا واجد شرایط برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی روستا هستند.

الماسی گفت: دارا بودن سواد خواندن و نوشتن در روستاهای تا ۲۰۰ خانوار و داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برای روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار از شرایط داوطلبان شورای اسلامی روستا است.

وی خاطر نشان کرد: روستاهای تا یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارای شورای سه نفره و روستاهای بالای یک هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارای شورای پنج نفره هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان اضافه کرد: بر این اساس ۱۰۶ روستای استان همدان دارای شورای روستای پنج نفره و ۸۱۲ روستا دارای شورای روستای سه نفره هستند و در نهایت ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان شورای اسلامی روستا انتخاب می شوند.

الماسی افزود: با احتساب ۱۷۴ عضو شورای اسلامی شهر در مجموع شمار منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان به سه هزار و ۱۴۰ نفر می رسند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.