امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ - 30 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 192519
  پرینت تاریخ انتشار : ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۲۱ | 1 بازدید

شماری از اسرای صهیونیست اقدام به خودکشی کرده‌اند

«ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس امروز (چهارشنبه) گفت که تعدادی از اسرای دشمن در نتیجه ناامیدی شدید به دلیل بی‌توجهی کابینه رژیم صهیونیستی به آزادی آن‌ها، اقدام به خودکشی کرده‌اند. وی همچنین به تغییر رفتار تیم‌های حفاظت سرایا القدس از اسرای صهیونیست اشاره کرد و گفت: این اسرا از برخی خدماتی که پیش از این به […]

شماری از اسرای صهیونیست اقدام به خودکشی کرده‌اند



«ابوحمزه» سخنگوی سرایا القدس امروز (چهارشنبه) گفت که تعدادی از اسرای دشمن در نتیجه ناامیدی شدید به دلیل بی‌توجهی کابینه رژیم صهیونیستی به آزادی آن‌ها، اقدام به خودکشی کرده‌اند.

وی همچنین به تغییر رفتار تیم‌های حفاظت سرایا القدس از اسرای صهیونیست اشاره کرد و گفت: این اسرا از برخی خدماتی که پیش از این به آن‌ها ارائه می‌شد، محروم شده‌اند و دلیل آن جنایت وحشیانه النصیرات است که دشمن جنایتکار صهیونیست مرتکب شد و طی آن صدها فلسطینی بی‌گناه را قتل‌عام کرد. علاوه بر آن تداوم سیاست شکنجه مستمر اسرای فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی از دیگر اقدامات ظالمانه این رژیم است.

ابوحمزه تأکید کرد: ما در سرایا القدس تصمیم گرفته‌ایم با اسرای دشمن همان رفتاری را داشته باشیم که با اسرای فلسطین در داخل زندان‌های صهیونیست رفتار می‌شود تا زمانی که کابینه تروریستی اقدامات ظالمانه علیه ملت فلسطین و اسرای ما را متوقف کند.

در همین ارتباط «محمد ابو سلمیه» مدیر بیمارستان الشفاء که روز دوشنبه به همراه ۵۰ اسیر دیگر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد، گفت: رژیم اسرائیل در زندان های خود خدمات پزشکی به اسیران ارائه نمی کند بلکه بر خلاف کنوانسیون های بین المللی به آنها حمله می کند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله تجاوزگرانه خود به نوار غزه هزاران شهروند فلسطینی از جمله زنان و کودکان خردسال را اسیر و در بازداشتگاه های خود نگهداری می‌کند. کادر و پرسنل بیمارستانی از جمله پرسنل بیمارستان شفاء از جمله این اسیران هستند. پیش از این منابع خبری فاش کردند که شرایط نگهداری اسیران فلسطینی نظیر بازداشتگاه بدنام گوانتانامو آمریکا است.



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.