آمریکا و انگلیس ۶ بار فرودگاه «الحدیده» یمن را بمباران کردند
خبرنگار المسیره در الحدیده گزارش داد که جنگندههای ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در ۶ نوبت فرودگاه بینالمللی «الحدیده» یمن را بمباران کردهاند. هنوز جزئیات بیشتری از این حملات، خسارات مالی و شهدا و زخمیهای احتمالی آن مخابره نشده است. گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتیهای صهیونیست […]
![]()
خبرنگار المسیره در الحدیده گزارش داد که جنگندههای ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در ۶ نوبت فرودگاه بینالمللی «الحدیده» یمن را بمباران کردهاند.
هنوز جزئیات بیشتری از این حملات، خسارات مالی و شهدا و زخمیهای احتمالی آن مخابره نشده است.
گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتیهای صهیونیست یا کشتیهایی که مقصد آنها بندرهای اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیاتهای موفقیتآمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیبهای اقتصادی فراوانی را به بندرهای جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایتهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

