- جلسه قرائت و تفسیر قرآن محبان امام رضا(ع) در مشهد برگزار میشود
- تمام ظرفیتهای اجرایی و اجتماعی فارس برای مراسم تشییع رهبر شهید به کار گرفته شوند
- برگزاری مراسم شهدای جنگ ۱۲ روزه قیامدشت همزمان با تاسوعا
- رسانه ملی در جنگ شناختی نقش مؤثری ایفا کرده است
- ایمان نقطه آغازین هر قیام الهی است
- تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در شبهای تاسوعا و عاشورا
دلیل واریز نشدن حقوق بازنشستگان چه بود؟
یکی از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی در این باره گفت: واریز حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از روز بیستم هر ماه آغاز میشود و تا روز آخر ماه ادامه دارد. او در ادامه توضیح داد: در ماه اردیبهشت هم همین روال آغاز شد تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت وقفهای چند ساعته در پرداخت […]
![]()
یکی از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی در این باره گفت: واریز حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از روز بیستم هر ماه آغاز میشود و تا روز آخر ماه ادامه دارد.
او در ادامه توضیح داد: در ماه اردیبهشت هم همین روال آغاز شد تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت وقفهای چند ساعته در پرداخت حقوقها ایجاد شد که همین امر روال واریزیها را نسبت به ماههای گذشته متفاوت کرد.
او تاکید کرد: در حال حاضر پرداخت حقوق بازنشستگان عزیز به حالت عادی بازگشته و قول میدهیم تا پایان روز ۳۱ اردیبهشت حقوق همه بازنشستگان واریز گردد.
در سال ۱۴۰۳، حداقل حقوق بازنشستگان کشوری به ۱۰ میلیون تومان رسیده است که این افزایش حقوق، از اردیبهشت ماه اعمال شد و مابهتفاوت آن در ماه خرداد، به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

