امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 191422
  پرینت تاریخ انتشار : 22 آوریل 2024 - 0:16 | 0 بازدید

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان در گرگان دستگیر شد

[ad_1]  محمود اسپانلو با اشاره به فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان گلستان دارد، گفت: این فرد سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود. دادستان مرکز استان گلستان افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر […]

فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان در گرگان دستگیر شد

[ad_1]

 محمود اسپانلو با اشاره به فردی که مدعی بود نسبت خانوادگی با یکی از مسئولان قضایی استان گلستان دارد، گفت: این فرد سعی داشت مانع از توقیف قانونی خودروی خود توسط پلیس شود.

دادستان مرکز استان گلستان افزود: معرفی به عنوان مشاور ارشد نیرو‌های مسلح استان و نماینده ستاد کل نیرو‌های مسلح از دیگر عناوینی بود که این فرد برای پیشبُرد کار‌های خود، جعل کرده بود.

وی گفت: متهم پس از رصد‌های اطلاعاتی صورت گرفته توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان دستگیر و پس از تفهیم اتهام و به منظور تکمیل تحقیقات امروز روانه زندان شد.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: افراد و به ویژه مدیران در صورت مواجهه با افرادی که با انتساب خود به مسئولان قضایی، سعی در پیشبُرد اقدامات خود دارند، موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۵۸۰ و یا مراجعه حضوری به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان واقع در اداره کل دادگستری گزارش دهند.

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.