امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 191279
  پرینت تاریخ انتشار : 15 آوریل 2024 - 12:02 | 0 بازدید

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی

[ad_1] نمایندگان اوزان ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین مقابل حریفانی از ژاپنی و قرقیزستان از رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماندند. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک پایتخت قرقیزستان، ایمان محمدی دارنده مدال طلای امیدهای جهان و ۲ طلای آسیا در […]

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی

[ad_1]

نمایندگان اوزان ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین مقابل حریفانی از ژاپنی و قرقیزستان از رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماندند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک پایتخت قرقیزستان، ایمان محمدی دارنده مدال طلای امیدهای جهان و ۲ طلای آسیا در دیدار نیمه نهایی مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۱ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

محمدی در شرایطی که تا ۲ دقیقه مانده به پایان مبارزه ۴ بر یک پیش بود در خاک حریف ژاپنی نشست و ۳ مرتبه متوالی بارانداز خورد و ۷ بر ۴ عقب افتاد تا کار او برای جبران نتیجه سخت شود. او در ادامه ۴ امتیاز دیگر نیز از دست داد تا در نهایت ۱۱ بر ۴ شکست بخورد. محمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۲ شکست خورد و او نیز راهی رده‌بندی شد. عبدی در این کشتی دو فن ۵ امتیازی خورد.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم راهی فینال شد. ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست هستند که تا دقایقی دیگر به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.