امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 188503
  پرینت تاریخ انتشار : 28 مارس 2024 - 13:14 | 1 بازدید

آزادراه رشت – قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها

[ad_1] ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از خروج تعداد ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیشترین میزان خروجی استان از محور آزادراه رشت – قزوین با تردد ۳۷۱ هزار و ۸۰۸ وسیله نقلیه است. غلامعلی نیک فهم امروز ۹ فروردین ماه در […]

آزادراه رشت – قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها

[ad_1]

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از خروج تعداد ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیشترین میزان خروجی استان از محور آزادراه رشت – قزوین با تردد ۳۷۱ هزار و ۸۰۸ وسیله نقلیه است.

غلامعلی نیک فهم امروز ۹ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

وی همچنین از خروج تعداد ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۵۸۷ هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با ۳۷۱ هزار و ۲۱۵ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

نیک فهم، بیشترین میزان خروجی استان را نیز محور آزادراه رشت – قزوین با تردد ۳۷۱ هزار و ۸۰۸ وسیله نقلیه دانست و بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای ورودی و خروجی استان روان است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۷۲۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده؛ اوج تردد در محورهای استان نیز در روز یکشنبه، ۵ فروردین ماه با متوسط تردد ۸۴۷ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع ۱۲ هزار و ۳۶۰ سفر درون استانی برای جابجایی ۵۲ هزار و ۵۴۸ نفر مسافر انجام شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۷۷۶۳ سفر برون استانی با جابجایی ۳۳ هزار و ۷۷۲ نفر مسافر داشتیم.

وی مجموع سفرهای انجام شده و مسافران جابجا شده را به ترتیب ۲۰ هزار و ۱۲۳ سفر و ۹۸ هزار و ۹۷ مسافر دانست و تاکید کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۴.۴ درصدی در تعداد سفرها و ۸.۳۶ درصدی در تعداد مسافران هستیم.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.