امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18305
  پرینت تاریخ انتشار : 20 فوریه 2021 - 17:46 | 6 بازدید
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان

کمبود روغن نداریم/ مردم احتکار نکنند

به گزارش همدان نوین، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از موجودی روغن به میزان کافی خبر داد و گفت: یکی از مهمترین دلایل نبود روغن احتکار خانگی و صنعتی محسوب می‌شود از همین رو مردم نگرانی در مورد موجودی و قیمت روغن نداشته باشند. آقایار فراشی امروز در همدان با بیان […]

کمبود روغن نداریم/ مردم احتکار نکنند

به گزارش همدان نوین، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از موجودی روغن به میزان کافی خبر داد و گفت: یکی از مهمترین دلایل نبود روغن احتکار خانگی و صنعتی محسوب می‌شود از همین رو مردم نگرانی در مورد موجودی و قیمت روغن نداشته باشند.

آقایار فراشی امروز در همدان با بیان اینکه تا کنون بخشی از میوه عید جذب شده و بخش دیگری در حال پیگیری است اظهار کرد: مراحل تامین میوه عید با همکاری تعاونی روستایی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه طبق روال هر ساله روزهای پایانی اسفند ماه سیب و پرتقال توزیع می‌شود افزود: قیمت این اقلام در کمیته راهبردی به صورت یکپارچه در کشور تعیین خواهد شد و در حال حاضر تصمیمی در این راستا اخذ نشده است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان یادآور شد: در بازار اقلامی چون قند و شکر کمبود نداریم و بسته‌های شکر یک کیلویی برای خانوار از شکر داخل کشور تامین شده و به قیمت هر کیلو ۸ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه قیمت شکر آزاد شده و شکر وارداتی با ارز آزاد صورت می‌گیرد متذکر شد: در مجموع بازار در وضعیت خوبی به سر می‌برد و افزایش قیمت اقلام در برنامه نیست.

فراشی از موجودی روغن به میزان کافی خبر داد و گفت: مردم به دلیل نگرانی از افزایش قیمت روغن اقدام به انبار کردن این کالا کردند در حالی که طبق گفته مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران روغن افزایش قیمت ندارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل نبود روغن در بازار احتکار خانگی و صنعتی محسوب می‌شود بیان کرد: ارز مبنای روغن تغییر نخواهد کرد و به قیمت قبل عرضه می‌شود از همین رو مردم نگرانی در مورد قیمت نداشته باشند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان خاطرنشان کرد: از مردم فهیم همدان خواهشمندم به میزان نیاز روغن تهیه کنند چراکه نیازی به احتکار نیست.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.