امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18262
  پرینت تاریخ انتشار : 20 فوریه 2021 - 12:00 | 8 بازدید
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

کرونای انگلیسی ثابت شده‌ای در اسدآباد نداریم

به گزارش همدان نوین، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونای انگلیسی در شهرستان نداشته ایم و مورد ثابت شده ای مشاهده نشده است. دکتر الهام عظیمی اظهار کرد: با توجه به مشاهده موارد کرونای انگلیسی در دیگر استان های کشور و حساسیت موضوع، شیوع این نوع کرونا جدیت […]

کرونای انگلیسی ثابت شده‌ای در اسدآباد نداریم

به گزارش همدان نوین، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: تاکنون هیچ موردی از کرونای انگلیسی در شهرستان نداشته ایم و مورد ثابت شده ای مشاهده نشده است.

دکتر الهام عظیمی اظهار کرد: با توجه به مشاهده موارد کرونای انگلیسی در دیگر استان های کشور و حساسیت موضوع، شیوع این نوع کرونا جدیت هر چه بیشتر در رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از تجمع و به ویژه پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری به دیگر شهرها را ایجاب می کند.

وی  با بیان اینکه کرونای انگلیسی مسری تر بوده و بیشتر تمایل به سمت جوانان، کودکان و نوجوانان دارد، افزود: در همین راستا خانواده ها باید نسبت به مراقبت از خود و کودکان، نوجوانان و جوانان و تک تک اعضای خانواده حساسیت بالاتری داشته باشند.

عظیمی شرایط فعلی شهرستان را آبی با وضعیتی بسیار شکننده برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک مورد کرونا مثبت در بخش کرونایی شهرستان بستری بوده که با  تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی از شهروندان درخواست داریم در ثبات وضعیت شهرستان یاری گر مدافعان سلامت و کادردرمان باشند.

وی با تأکید بر اینکه آمار و ارقام کاهشی کرونا نباید موجب سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی شود، گفت: تنها زدن ماسک بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا کافی نیست و علاوه بر این موارد پرهیز از شرکت در مراسم عزا و جشن ها باید اولویت اصلی زندگی اجتماعی مردم برای مقابله با کرونا باشد.

عظیمی با بیان اینکه بدون مشارکت مردم کنترل بیماری کرونا امکان پذیر نیست و رعایت پروتکل های بهداشتی، همان سبک زندگی مناسب است، یادآور شد: پرهیز از شرکت در مراسم  و گردهمایی ها، گردش کرونا را کمتر می کند و ما می توانیم در این شرایط به طور ویژه‌ای به گروه بیماران پرخطر، زمینه ای، مادران باردار و اطرافیان مبتلایان به کرونا توجه کنیم.

 

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.