امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18252
  پرینت تاریخ انتشار : 20 فوریه 2021 - 11:30 | 5 بازدید
در هفته جاری رقم خواهد خورد؛

کاهش محسوس دما و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی نقاط همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دو سامانه بارشی در این هفته وارد استان همدان می‌شود و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد. روح‌الله زاهدی اظهار کرد: طی سه روز گذشته، سامانه خوبی وارد استان شده بود که اغلب با پدیده‌هایی مانند وزش باد، بارش برف و […]

کاهش محسوس دما و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی نقاط همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دو سامانه بارشی در این هفته وارد استان همدان می‌شود و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

روح‌الله زاهدی اظهار کرد: طی سه روز گذشته، سامانه خوبی وارد استان شده بود که اغلب با پدیده‌هایی مانند وزش باد، بارش برف و باران همراه بود.

وی تصریح کرد: در بارش‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته، بیشترین میزان بارش مناطق مسکونی با ۷۷ میلی‌متر در شهرستان ملایر رقم خورد و پس از آن نهاوند و تویسرکان با ۷۱ میلی‌متر و اسدآباد با ۷۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشتند.

زاهدی با بیان اینکه این بارش‌ها در ایستگاه فرودگاه همدان، ۴۳ میلی‌متر و در ایستگاه دانشگاه بوعلی‌سینا ۶۳ میلیمتر گزارش شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه بارش‌های خوبی داشت و در ایستگاه تاریکدره نهاوند ۹۱ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده‌است.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه در اغلب ساعات، آسمان استان آفتابی است، یادآور شد: از امشب تا فردا در شمال غرب استان، پدیده ابرناکی را داریم که منجر به بارش پراکنده برف در مناطقی مانند گل‌تپه و شیرین سو خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان افزود: پس از آن بارشی نداریم تا روز پنجشنبه که ابرناکی در آسمان استان مشاهده می‌شود و احتمال بارش وجود دارد اما شدت بارش‌های این سامانه به سامانه بارشی هفته گذشته نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته، کاهش دما را در استان داشتیم، مطرح کرد: کاهش دما تا پایان هفته ادامه دارد و این سرما در مناطق جنوبی استان محسوس‌تر است چراکه آن مناطق خیلی سرد نبودند.

زاهدی در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همدان از ۳ تا منفی ۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده همچنین شهرستان رزن با ثبت دماهای منفی ۱۰ درجه و ۷ درجه سلسیوس، دمای بیشینه و کمینه استان را به نام خود ثبت کرده‌است.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.