امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18228
  پرینت تاریخ انتشار : 19 فوریه 2021 - 23:04 | 13 بازدید
امام جمعه همدان:

بانک مرکزی همچنان برای ثبات بازار تلاش کند

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بی ثباتی بازار و قیمت ها منجر به بروز مشکل برای مردم و اقتصاد می شود که انتظار می رود بانک مرکزی همچنان برای ثبات بازار و قیمت ها تلاش کند.  حجت الاسلام و المسلمین “حبیب الله شعبانی موثقی” روز جمعه […]

بانک مرکزی همچنان برای ثبات بازار تلاش کند

به گزارش همدان نوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: بی ثباتی بازار و قیمت ها منجر به بروز مشکل برای مردم و اقتصاد می شود که انتظار می رود بانک مرکزی همچنان برای ثبات بازار و قیمت ها تلاش کند.

 حجت الاسلام و المسلمین “حبیب الله شعبانی موثقی” روز جمعه در دیدار با رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: بخشی از بی ثباتی در قیمت کالاها به خرید بیش از نیاز مردم و احتکار خانگی کالا مربوط می شود.

وی اضافه کرد: البته مردم هم نگران افزایش چند برابری قیمت کالا در روزهای آینده هستند بنابراین اقدام به خریدهای غیرضروری و احتکار خانگی کالا می کنند.

امام جمعه همدان بیان کرد: بی ثباتی در قیمت ها، نگرانی از افزایش قیمت و احتکار خانگی زنجیره ای را درست کرده که وضعیت کنونی را رقم زده است و امید می رود با همت دولتمردان و بانک مرکزی این مشکل رفع شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی درباره سیاست های پولی نیز بیان کرد: احساس مردم بر این است که نرخ بهره های بانکی با وجود کاهش، کمکی به بخش تولید و تولید کننده نمی کند در حالیکه سیاست های کلی باید به سمت توسعه و رونق تولید برود.

امام جمعه همدان تاکید کرد: برخی از قوانین بانکی موجود گره در کار تولید و تولید کننده انداخته است.

” عبدالناصر همتی” رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه و در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.