امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 18216
  پرینت تاریخ انتشار : 19 فوریه 2021 - 18:45 | 13 بازدید
امام جمعه همدان:

تربیت افرادی چون شهید سلیمانی و حججی از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش همدان نوین، امام جمعه همدان گفت: افزایش مشارکت‌های مردمی و تربیت‌ افرادی مانند شهید سلیمانی و شهید حججی از دستاوردهای انقلاب است. حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر همدان، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مبارک ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی، مشارکت‌های مردمی است. وی با بیان […]

تربیت افرادی چون شهید سلیمانی و حججی از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش همدان نوین، امام جمعه همدان گفت: افزایش مشارکت‌های مردمی و تربیت‌ افرادی مانند شهید سلیمانی و شهید حججی از دستاوردهای انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر همدان، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مبارک ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی، مشارکت‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه امروز خود مردم صاحبان نظام هستند و حق انتخاب دارند، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی بیشتر مدیران کشور را خود مردم انتخاب می‌کنند و وقتی ما با ساختار نظام سیاسی آشنا شویم خواهیم دید مشارکت در انتخابات، تأثیر زیادی در وضعیت سیاسی، اجتماعی و معیشت مردم دارد.

شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: ایران با مشارکت ۷۳درصدی در انتخابات، در رأس کشورهای دنیا قرار دارد البته کشورهایی هستند که میزان مشارکت در آن‌ها بیشتر است چراکه حضور در انتخابات آن کشورها اجبار می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: دومین دستاورد  انقلاب اسلامی، تربیت شهدایی مانند شهیدان سلیمانی و حججی است. شاه جشن ۲۵۰۰سالگی دوران سلطنت در ایران را برگزار کرد اما در طول ۲۵۰۰ سال چه افرادی تربیت شد؟

شعبانی موثقی مطرح کرد: امروز جوانان مؤمن و انقلابی ما بسیار زیاد هستند و این افراد را می‌توانیم در مراسم‌های مذهبی ماه محرم و شب‌های قدر ببینیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط برگزاری مراسم‌های مذهبی وحود ندارد، گفت: نباید فرصت ارتباط با پروردگار را از دست بدهیم و از فرصت اعتکاف هفته آینده برای عبادت استفاده کنیم. این اعتکاف و نماز جمعه که در ۹۰۰ منطقه برگزار می‌شود، به برکت انقلاب اسلامی است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و تبعیض است، اظهار کرد: این توصیه‌ها نصیحت نیست و متولیان باید این صحبت‌ها را عملیاتی کنند چراکه با توصیه تبعیض از بین نمی‌رود.

وی افزود: یکی از مسائل شهر ما این است که مناطق برخوردار و بالای شهر، امکانات رفاهی بیشتری دارند اما نیاز داریم مدیران شهری تصمیم جسورانه بگیرند تا به عدالت نزدیک شویم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان توصیح داد: در مواردی مشکل از قانون است و بیان می‌شود چون در مناطق بالای شهر، مردم هزینه‌های بیشتری پرداخت می‌کنند بنابراین در آن مناطق امکانات بیشتری وجود دارد، ما هم نمی‌خواهیم خلاف قانون عمل شود اما تا جایی که مدیران دارای اختیار هستند، باید به مناطق حاشیه شهر هم توجه کنند.

شعبانی موثقی ادامه داد: در دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما باید بیشتر شود چراکه مردم آن مناطق، در تمام صحنه‌ها و حمایت از اتقلاب، حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران توجه بفرمایند که در استان کمبود کالای اساسی داریم بنابراین باید نظارت‌ها در این زمینه بیشتر شود و سهل انگاری قابل بخشش نیست.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.