امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18197
  پرینت تاریخ انتشار : 18 فوریه 2021 - 20:30 | 22 بازدید
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

شاخص خطرپذیری همدان ۵۰۲۰ است

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: شاخص خطر پذیری استان همدان بر اساس آخرین ورژن در نظر گرفته شده، ۵۰۲۰ بوده و این به آن معناست که در مواقع حوادث استان همدان باید دارای ۵۰۲۰ چادر اسکان برای پوشش خانوارها به صورت آماده داشته باشد. علی سنجربگی پنجشنبه ۳۰ بهمن در […]

شاخص خطرپذیری همدان ۵۰۲۰ است

به گزارش همدان نوین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: شاخص خطر پذیری استان همدان بر اساس آخرین ورژن در نظر گرفته شده، ۵۰۲۰ بوده و این به آن معناست که در مواقع حوادث استان همدان باید دارای ۵۰۲۰ چادر اسکان برای پوشش خانوارها به صورت آماده داشته باشد.

علی سنجربگی پنجشنبه ۳۰ بهمن در دیدار با فرماندار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد:در حال حاضر این میزان چادر در انبار استان همدان تقریبا تکمیل بوده اما در بحث موکت و پتو ۳۰ تا ۴۰ درصد دارای کسری هستیم که تکمیل آن نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی با اشاره به پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد نیز تصریح کرد:پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در سال ۹۳ با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان بازسازی و توسط پیمانکار در سال ۹۶ تحویل داده شده است.

سنجربگی با بیان اینکه پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد به عنوان تنها پایگاه امداد جاده‌ای دائمی شهرستان و از مهمترین و بزرگترین پایگاه‌های امداد جاده‌ای کشور به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: طرح توسعه پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در سال گذشته به بهره برداری رسید و در حال حاضر پایگاه فوق دارای ۱۰۰۰ متر مساحت، ۷۵۰ متر زیربنا در سه طبقه با تمام تجهیزات لازم رفاهی نسبت به اسکان در شرایط اضطراری و در راه ماندگان ارائه خدمات می دهد.

وی در ادامه هلال احمر را یکی از بازوهای توانمند در بحث شرایط بحران برشمرد و گفت:در بحث اعتبارات لازم است فرمانداران در کمیته برنامه ریزی جمعیت هلال احمر را ویژه ببیننند.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم بر ضرورت ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای دائمی در مسیر اسدآباد به کنگاور تأکید کرد و یادآور شد: شهرستان اسدآباد به لحاظ قرار گرفتن در بزرگراه کربلا و نیز وجود گردنه، نیاز به راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای مسیر اسدآباد به کنگاور دارد.

سعید کتابی با اشاره به پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد نیز گفت: با توجه به شرایط کرونا در حال حاضر ظرفیت ۳۰۰ نفری این پایگاه با رعایت پروتکل‌ها تقلیل یافته است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد نیز در این دیدار اظهار کرد: شب گذشته به علت شرایط گردنه یک مورد اسکان در پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد گزارش شده است.

محمدرضا اعتصام از رهاسازی چهارخودرو گرفتار در برف در گردنه اسدآباد در شب گذشته خبر داد و یاد آور شد: در حال حاضر به علت شرایط و وضعیت بارندگی از شب گذشته یک تیم آنکال در شهرستان ،یک تیم آنکال در گردنه و یک تیم آنکال واکنش سریع استان در صالح آباد برای موارد احتمالی مستقر شده اند و علاوه بر این یک تیم برای موارد سیلاب در آماده‌باش به سر می‌برد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.