امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18188
  پرینت تاریخ انتشار : 18 فوریه 2021 - 19:41 | 7 بازدید
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان

جاده کوهستانی گنجنامه در همدان مسدود است

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: جاده تفریحی و توریستی گنجنامه از نیمه شب گذشته تاکنون به علت لغزندگی و شیب تند جاده و احتمال بروز حادثه مسدود شده است. سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه  بیان کرد: جاده کوهستانی گنجنامه یکی از مسیرهای تفریحی و پرترافیک شهر همدان محسوب […]

جاده کوهستانی گنجنامه در همدان مسدود است

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: جاده تفریحی و توریستی گنجنامه از نیمه شب گذشته تاکنون به علت لغزندگی و شیب تند جاده و احتمال بروز حادثه مسدود شده است.

سرهنگ فرخ جمالی روز پنجشنبه  بیان کرد: جاده کوهستانی گنجنامه یکی از مسیرهای تفریحی و پرترافیک شهر همدان محسوب می شود که در مواقع ریزش برف با هدف حفظ ایمنی مردم و خودروهای عبوری رانندگان توسط پلیس مسدود می شود.

وی بیان کرد: در این راستا ماموران پلیس راهور شهرستان همدان از شب گذشته در ۲ مقطع زمانی اقدام به مسدود کردن این مسیر کردند که در نهایت با هماهنگی تیم های شهرداری برف روبی و ایمن سازی شد با این وجود همچنان جاده گنجنامه مسدود است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: به دنبال ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده از شب گذشته تاکنون ۲۰ مورد سانحه خسارتی و یک سانحه جرحی(برخورد خودرو با عابر) در محورهای ارتباطی شهرستان روی داده است.

سرهنگ جمالی ادامه داد: آمار سوانح رانندگی به طور میانگین همزمان با بارش برف و لغزندگی جاده در طول روز ۲۰ درصد و در شب ها با برودت هوا، یخبندان و محدودیت دید بیش از ۴۰ درصد نسبت به روزهای آفتابی افزایش می یابد.

وی از رانندگان خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده، اصل مهم رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.