امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18172
  پرینت تاریخ انتشار : 17 فوریه 2021 - 19:07 | 7 بازدید
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار همدان تقدیر کرد

به گزارش همدان نوین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کار با اهدای لوحی قدردانی کرد. محمد شریعتمداری با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار همدان ضمن تأکید بر توسعه اشتغال کشور با اهتمام جدی و عزم، آورده است: توسعه اشتغال در سایه […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از استاندار همدان تقدیر کرد

به گزارش همدان نوین، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد موفق «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کار با اهدای لوحی قدردانی کرد.

محمد شریعتمداری با ارسال نامه‌ای خطاب به استاندار همدان ضمن تأکید بر توسعه اشتغال کشور با اهتمام جدی و عزم، آورده است: توسعه اشتغال در سایه تلاش و احساس مسئولیت همه‌جانبه نسبت به ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی با همدلی و وحدت و همکاری همگانی قابل حصول است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نامه با تأکید بر موفقیت استانداری همدان در اجرای سیاست‌های اشتغال، افزوده است: استانداری همدان در ایجاد اشتغال روستایی، عشایری و برنامه‌های فعال بازار کار بسیار موفق عمل کرده و عملکرد و تلاش‌های ارزشمندشان شایسته تحسین و قدردانی است.

به گفته شریعتمداری صیانت از اشتغال در دوران سخت کرونایی و مدیریت بازار کار از اقدامات مناسب استاندار همدان است که در این راستا از مدیریت و تلاش شما و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر می‌شود.

گفتنی است، تعهد ایجاد اشتغال استان همدان در سال جاری ۱۹ هزار و ۴۵۰ نفر بوده که تاکنون ۹۲ درصد این تعهد محقق شده و همچنین برای ایجاد و حفظ اشتغال موجود در استان بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.