امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18026
  پرینت تاریخ انتشار : 15 فوریه 2021 - 12:56 | 15 بازدید
مربی پایگاه ملی فدراسیون شنا استان:

شناگران همدانی ۱۱ مدال در جام اریس کسب کردند

به گزارش همدان نوین، مربی پایگاه ملی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در استان همدان گفت: شناگران همدانی در نخستین مسابقه رسمی سال ۹۹ موفق به کسب ۱۱ مدال شدند. جمال جنانی اظهار کرد: جام اریس اصفهان، نخستین مسابقه رسمی سال ۹۹ بود که دو تیم شهدای غواص الف و شهدای غواص ب از استان […]

شناگران همدانی ۱۱ مدال در جام اریس کسب کردند

به گزارش همدان نوین، مربی پایگاه ملی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در استان همدان گفت: شناگران همدانی در نخستین مسابقه رسمی سال ۹۹ موفق به کسب ۱۱ مدال شدند.

جمال جنانی اظهار کرد: جام اریس اصفهان، نخستین مسابقه رسمی سال ۹۹ بود که دو تیم شهدای غواص الف و شهدای غواص ب از استان همدان در این مسابقات حضور داشتند.

وی با بیان اینکه شناگران همدانی که در قالب کاروان سردار شهید علیرضا شمسی‌پور در این مسابقات شرکت کردند، موفق به کسب ۱۱ مدال شدند، مطرح کرد: مدال‌ آوران همدان در این مسابقه مانی پاک‌صفات، علیرضا حیدری، علیرضا یاری، مهراد محمدیان، بامداد شرفخانی و رامین وارسته بودند.

مربی تیم شهدای غواص الف با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات، تیم شهدای غواص الف با کسب ۲۵۵ امتیاز نایب قهرمان این مسابقات شد، بیان کرد: نتایجی که در این مسابقات کسب کردیم قابل قبول بود و به صورت کلی سربلند بیرون آمدیم.

وی در رابطه با شرایط بازگشایی استخرها خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌ای از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تمام ستادهای مقابله با کروناویروس استان‌ها ارسال شده و بر مبنای آن، تصمیم بازگشایی استخرها در اختیار استان‌ها است.

مسئول کمیته آموزش هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی درنظر گرفته شده برای بازگشایی استخرها نیازمند هزینه‌های سنگین است و به همین علت شرایط سخت می‌شود.

وی در رابطه با وضعیت دو شناگر همدانی حاضر در لیگ برتر شنای کشور، گفت: وضعیت تمرین‌های مانی پاک‌صفات و علیرضا حیدری که از استان همدان در لیگ برتر شنا حضور دارند، خوب است و در مسابقه جام اریس رکورد خود را ارتقاء دادند.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.