امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17971
  پرینت تاریخ انتشار : 14 فوریه 2021 - 12:00 | 8 بازدید
معاون امور آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا:

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می‌دهیم

به گزارش همدان نوین، معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا از پایان امتحانات ترم ۹۹۱ در این دانشگاه خبر داد و گفت: رضایت نسبی میان دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات وجود دارد و برای ترم آینده نیز تغییراتی به جهت تسهیل استفاده از سامانه‌ آموزش مجازی دانشگاه در درس‌افزار ایجاد خواهیم کرد. دکتر […]

ترم آینده تغییراتی در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بوعلی می‌دهیم

به گزارش همدان نوین، معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا از پایان امتحانات ترم ۹۹۱ در این دانشگاه خبر داد و گفت: رضایت نسبی میان دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات وجود دارد و برای ترم آینده نیز تغییراتی به جهت تسهیل استفاده از سامانه‌ آموزش مجازی دانشگاه در درس‌افزار ایجاد خواهیم کرد.

دکتر حسن ساری‌خانی  اظهار کرد: امتحانات پایان ترم ۹۹۱(ترم پاییز) به صورت رسمی در دانشگاه بوعلی سینا به اتمام رسیده است اما پنج امتحان به علت قطعی برق لغو شده که در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری امتحانات، دانشجویان از برگزاری امتحانات در سامانه فرادید رضایت داشتند و به غیر از اشتباهات کاربری، مشکلی در این سامانه وجود نداشت، ادامه داد: مشکلات درس‌افزار هنگام برگزاری امتحانات موجب نارضایتی‌ دانشجویان شد اما این نارضایتی نسبت به ترم گذشته بسیار کمتر بود.

ساری‌خانی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که روزهای اول برگزاری امتحانات داشتیم این بود که دانشجویان نحوه استفاده از سامانه‌های آموزش مجازی را بلد نبودند و احساس می‌کردند سامانه مشکل دارد.

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا مطرح کرد: برای حل مشکلات دانشجویان در زمان برگزاری امتحان، یک تیم پشتیبان درنظر گرفته بودیم که کار خود را به خوبی انجام دادند.

وی در رابطه با تغییرات سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه بوعلی سینا در ترم آینده، بیان کرد: به منظور استفاده راحت‌تر از سامانه درس‌افزار و اصلاح ایرادات آن، در حال تغییرات جزئی این سامانه هستیم.

ساری‌خانی در پایان با بیان اینکه در ترم ۹۹۲(ترم بهار) اجازه برگزاری دروس عملی بیشتری به دانشکده‌ها دادیم، گفت: به دانشکده‌ها اعلام کردیم در صورت ضرورت برگزاری واحدهای عملی، می‌توانند آن دروس را ارائه دهند چراکه در این ترم می‌توانیم از ظرفیت تابستان هم استفاده کرده و اگر نتوانستیم امتحانات را با هم برگزار کنیم، امتحانات را براساس گروه‌بندی‌های کوچک و در طول تابستان برگزار می‌کنیم.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.