امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17735
  پرینت تاریخ انتشار : 08 فوریه 2021 - 17:00 | 28 بازدید
، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان

مشکل تامین روغن در بازار به سازمان صمت برمی‌گردد/ فروشگاه‌ها سهمیه خود را دریافت کرده‌اند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با بیان اینکه مشکل تامین روغن در بازار به سازمان صمت برمی‌گردد و ما مسوول تامین روغن خام برای کارخانجات هستیم گفت: در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عمده‌فروشان، واحدهای صنفی و صنعتی سهمیه‌ روغن خود را با قیمت‌ مصوب دریافت می‌کنند و مشکلی وجود […]

مشکل تامین روغن در بازار به سازمان صمت برمی‌گردد/ فروشگاه‌ها سهمیه خود را دریافت کرده‌اند

به گزارش همدان نوین، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با بیان اینکه مشکل تامین روغن در بازار به سازمان صمت برمی‌گردد و ما مسوول تامین روغن خام برای کارخانجات هستیم گفت: در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عمده‌فروشان، واحدهای صنفی و صنعتی سهمیه‌ روغن خود را با قیمت‌ مصوب دریافت می‌کنند و مشکلی وجود ندارد.

مسعود بکایی در همدان با اشاره به اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار نظیر برنج و شکر نداریم اظهار کرد: در حال حاضر اقلام ضروری به خوبی ذخیره‌ شده و به اندازه کافی در استان وجود دارد و نگرانی در تامین نیست.

وی در خصوص کمبود روغن در بازار با بیان اینکه شرکت بازرگانی وظیفه‌ای در تولید روغن ندارد و تنها ذخیره‌سازی و نگهداری بر عهده ماست خاطرنشان کرد: کارخانه‌ای با مارک “نگین” در نهاوند با استفاده از روغن مرکز ذخیره‌سازی این شهرستان، روغن تولید می‌کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: در مجموع مشکل تامین روغن در بازار به سازمان صنعت، معدن و تجارت برمی‌گردد و آنها در این زمینه پاسخگو هستند و ما مسوول تامین روغن خام برای کارخانجات هستیم.

وی در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد اینکه همدان مرکز ذخیره‌سازی روغن خام دارد و معقول است در ارتباط با این کالا کمبود داشته باشیم؟ بیان کرد: نمی‌توانم در ارتباط با این سوال پاسخی دهم چون ما تنها مرکز ذخیره‌سازی روغن خام داریم و البته روغن خام هم بیشتر وارداتی است.

بکایی با تاکید به اینکه بیش از ۸۰ درصد روغن کشور وارداتی است یعنی یا روغن خام یا دانه‌های روغنی وارد می‌شود که از طریق کارخانجات تامین می‌شود افزود: با وجود تحریم‌ها اما دولت و شرکت بازرگانی دولتی ایران و بخش خصوصی اقدامات خوبی را برای جذب و واردات روغن انجام دادند و در حال حاضر هم کمبود خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: طی سه ماهه اخیر افرادی درصدد سوء استفاده‌هایی بودند که این موضوع باعث شده خیلی از مردم بخش بزرگی از نیازهای خود را برای ماه‌های آینده به خاطر شایعات و نگرانی ناشی از کمبودها ذخیره‌ کنند.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان با اشاره به اینکه عملا میزان واردات و تولید روغن در کشور نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا نکرده است گفت: گاهی وضعیتی پیش می‌آید که ممکن است باعث سودجویی عده‌ای بشود اما این اتفاق ربطی به کمبود ندارد.

وی  خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عمده‌فروشان، واحدهای صنفی و  صنعتی سهمیه‌های روغن خود را با قیمت‌های مصوب دریافت می‌کنند و مشکلی وجود ندارد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.