امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 176648
  پرینت تاریخ انتشار : 20 ژانویه 2024 - 2:34 | 3 بازدید

سرمربی هنگ‌کنگ: اختلاف محسوسی با ایران نداشتیم/ به صعود از گروه امیدواریم

[ad_1] سرمربی هنگ‌کنگ از عملکرد بازیکنانش برابر تیم ملی ایران راضی بود چون به نظر او اختلاف محسوسی با بازیکنان ایران نداشتند. به گزارش ایسنا، یورن اندرسن پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران اظهار کرد: به چیزی که در بازی قبل گفتم هنوز اعتقاد دارم. به تیمم افتخار می‌کنم. مقابل تیمی بازی […]

سرمربی هنگ‌کنگ: اختلاف محسوسی با ایران نداشتیم/ به صعود از گروه امیدواریم

[ad_1]

سرمربی هنگ‌کنگ از عملکرد بازیکنانش برابر تیم ملی ایران راضی بود چون به نظر او اختلاف محسوسی با بازیکنان ایران نداشتند.

به گزارش ایسنا، یورن اندرسن پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ایران اظهار کرد: به چیزی که در بازی قبل گفتم هنوز اعتقاد دارم. به تیمم افتخار می‌کنم. مقابل تیمی بازی می‌کردیم که رتبه خوبی در فیفا داشت اما هیچ تفاوتی در عملکرد دو تیم نمی‌توانستد مشاهده کنید. به همین خاطر به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: فوتبال یک بازی گروهی است و ما توانستیم در این بازی به آنها فشار بیاوریم و حمله کنیم. این باعث شد ایران اختلاف محسوسی نسبت به تیم ما نداشته باشد.

اندرسن درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها گفت: همان طور که از قبل گفتم ژاپن، ایران و کره جنوبی از شانس‌های اصلی هستند و بازیکنان بزرگی را در اختیار دارند. امروز دیدید بازیکنانم خیلی خوب و قدرتمند بازی کردند و من از عملکردشان راضی هستم.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای بازی بعدی‌تان دارید، بیان کرد: فلسطین تیم قدرتمندی از نظر فیزیکی است. ما باید از این نظر آماده شویم. امروز هم توانستیم از نظر تاکتیکی و فیزیکی خوب کار کنیم. ما برای بازی بعدی دو روز ریکاوری می‌کنیم و دو روز وقت داریم کار تاکتیکی انجام دهیم.

یورن اندرسن در خصوص احتمال  صعود تیمش به عنوان تیم سوم در صورت کسب نتیجه مقابل فلسطین گفت:‌ ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. ما بازیکنان خوبی در خط جلو داریم که امروز عملکرد خوبی داشتند. من به بازی با فلسطین امیدوار هستم.

او درباره بازی ضعیف تیمش در دیدار مقابل امارات گفت: این دو بازی با هم متفاوت بود. امروز با فشار خیلی زیادی بازی را پیگیری کردیم. در بازی اول ما چند بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم. گل‌های زودهنگامی که خوردیم باعث شد اعتماد به نفسمان پایین بیاید.

سرمربی هنگ کنگ درباره شکست سنگین در دیدار چند ماه پیش مقابل ایران گفت: سرمربی‌ ایران باید درباره عملکرد تیمش صحبت کند اما تفاوت این دو بازی این بود که از نظر تاکتیکی بهتر شدیم و توانستیم خوب به حریف فشار بیاوریم. در آن بازی ما از بازیکنان جوانی هم برای آینده‌مان استفاده کرده بودیم

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.