امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 176603
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2024 - 22:12 | 2 بازدید

دلیل تغییر ترکیب تیم‌ملی مشخص شد

[ad_1] مربی تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است شاگردان امیر قلعه‌نویی مانند بازی فلسطین، مقابل هنگ کنگ هم نمایش موفقی داشته باشند. به گزارش ایسنا، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران لحظاتی قبل از بازی مقابل هنگ کنگ در دور دوم مرحله گروه جام ملت‌های آسیا در گروه C اظهار کرد: امیدوارم که امروز […]

دلیل تغییر ترکیب تیم‌ملی مشخص شد

[ad_1]

مربی تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است شاگردان امیر قلعه‌نویی مانند بازی فلسطین، مقابل هنگ کنگ هم نمایش موفقی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران لحظاتی قبل از بازی مقابل هنگ کنگ در دور دوم مرحله گروه جام ملت‌های آسیا در گروه C اظهار کرد: امیدوارم که امروز مثل بازی قبل بچه‌های تیم ملی با تمام تلاششان بتوانند تیم هنگ کنگ را شکست دهند.

او ادامه داد: چند تغییر هم داشتیم که به خاطر فشردگی بازی‌ها بود. نظر کادرفنی و به خصوص آقای قلعه نویی بود که میزان بازی‌ها مقداری تقسیم شود تا بتوانیم تا انتهای جام در مسابقات حضور داشته باشیم. چون فشردگی مسابقات زیاد است آقای قلعه نویی و کادرفنی دوست دارند اکثر بچه ها تا آخر تورنمنت در صحت و سلامت کامل باشند.

مربی تیم‌ملی افزود: تیم خیلی خوبی داریم و سطح بازیکنان خیلی خوب است. این بازیکنان برای تیم ملی ایران و مملکت ما زحمت می‌کشند، امیدوارم که بتوانیم در این جام بهترین نتایج را کسب کنیم.

مربی تیم ملی همچنین درباره بازگشت رامین رضاییان به ترکیب اصلی عنوان کرد: رضاییان می‌توانست در بازی قبلی هم کمک کند و چند دقیقه هم بازی کرد. او تازه از مصدومیت برگشته است. الان در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم امروز بازی خوبی را انجام دهد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.