امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 176518
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2024 - 14:00 | 1 بازدید

صدیقی: مردم در انتخابات، بهتر از گذشته مایه آبروی کشور و نظامشان خواهند شد

[ad_1] امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما همه ساله امتحان خود را پای صندوق‌های رای پس داده‌اند، گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده، برای انتخابات بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام […]

صدیقی: مردم در انتخابات، بهتر از گذشته مایه آبروی کشور و نظامشان خواهند شد

[ad_1]

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما همه ساله امتحان خود را پای صندوق‌های رای پس داده‌اند، گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده، برای انتخابات بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: امام (ره) همواره از مردم و ملت راضی بودند و ایمان مردم ما را نسبت به صدر اسلام بهتر می‌دانستند و به این ملت دلبستگی معنوی داشتند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با ائمه جمعه سراسر کشور و بیانات سازنده و راهبردی ایشان افزود: بیانات رهبری درسی برای ائمه جمعه بود تا اهمیت و جایگاه نماز جمعه و وظایف خطبای جمعه برایشان یادآوری شود.

صدیقی با بیان اینکه خداوند ظرفیت حج را برای مومنین قرار داده است تا عظمتشان را به عالم نشان دهند، تصریح کرد: نماز جمعه هم عبادت جمعی است که مورد پسند خداوند است و از جمله ظرفیت‌هایی است که خداوند خواسته است مردم خود را در جمع و با عظمت نشان دهند.

خطیب جمعه تهران به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با مردم خوب و مومن کشورمان اشاره کرد و افزود: توده‌هایی که فکر می‌کنیم در انجام فرایضشان کوتاهی می‌کنند در دید آقا دل‌هایی دارند که ما از آن خبر نداریم و هر موقع نیاز باشد، وفاداری و آمادگی حضورشان را در میدان برای دفاع از ایران و نظام جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم ما در مقابله با ددمنشان متمایز هستند، خاطرنشان کرد: مردم همه ساله امتحان خود را چندین بار پای صندوق رای پس داده‌اند و دشمنان باید بدانند که این انقلاب با این مردم خداجوی ولایی و شهید داده برای انتخابات هم بهتر از گذشته مایه آبرو و عظمت کشور و نظامشان خواهند شد.

ادامه دارد…

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.