امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 176502
  پرینت تاریخ انتشار : 19 ژانویه 2024 - 13:05 | 3 بازدید

ساخت ۴۰۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

[ad_1] ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان ساخته و مدرسه سازی به یک جریان تبدیل شده است. میثم لکزایی پنجشنبه شب در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در […]

ساخت ۴۰۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم

[ad_1]

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار کلاس درس از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان ساخته و مدرسه سازی به یک جریان تبدیل شده است.

میثم لکزایی پنجشنبه شب در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان که در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سرانه فضای آموزشی در استان ۳.۸ متر مربع است در دولت سیزدهم عزم جدی برای ساخت فضای آموزشی در این استان شکل گرفت.

وی بر نقش مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در اولویت بندی نیازهای مناطق و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: اگر اولویت بندی و نیازسنجی به درستی انجام شود، تامین فضای آموزشی و تجهیزات و تعمیرات نیز به خوبی و در جای خود انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان همچنین بر انجام پروژه های خیرساز با نظارت نوسازی مدارس تاکید کرد و افزود: مدیران و روسای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق باید ارتباط خیرین مدرسه ساز با نوسازی را فراهم کنند تا پروژه در مراحل مختلف با نظارت این مجموعه انجام شود.

لکزایی مشکل آب و برق مدارس را یکی از مهمترین مسائل عنوان کرد و گفت: در این راستا تفاهم نامه‌ای با شرکت برق استان منعقد شده است تا اجرای شبکه برق مدارس را انجام دهند همچنین در زمینه آب و فاضلاب نیز اقدام مشابهی در حال انجام و پیگیری است که مشارکت و پیگیری مدیران و روسای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق را می طلبد.

وی گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه مدرسه سازی پیش بینی می شود رقم اعتبارات دولتی و خیری امسال به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد طرح “شهید عجمیان” افزود: تجهیزات مورد نیاز اجرای طرح به صورت صد درصد تامین شده و چنانچه آموزشگاهی در طرح یادشده نیاز به همکاری داشته باشد اداره‌ کل نوسازی مدارس آمادگی تامین اقلام مورد نیاز را دارد.

وی اظهار کرد: دولت در زمینه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان عزم خود را جزم کرده که مشکل فضاهای آموزشی استان را حل کند و حوزه نوسازی در این زمینه موفق شده عقب ماندگی چندین ساله را در استان جبران کند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.