امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 17647
  پرینت تاریخ انتشار : 07 فوریه 2021 - 12:47 | 44 بازدید
برترین‌های مسابقات بدمینتون

قهرمانان بدمینتون جام فجر استان همدان معرفی شدند

به گزارش همدان نوین، برترین‌های مسابقات بدمینتون گرامیداشت جام فجر استان همدان روز شنبه و با پایان این رقابت‌های ۲ روزه در سالن ورزشی شهر همدان، معرفی شدند. این دوره از پیکارها با حضور ۶۰ ورزشکار در پنج رده سنی از شهرهای همدان، ملایر و بهار به مدت ۲ روز در سالن ورزشی حجاب برگزار […]

قهرمانان بدمینتون جام فجر استان همدان معرفی شدند

به گزارش همدان نوین، برترین‌های مسابقات بدمینتون گرامیداشت جام فجر استان همدان روز شنبه و با پایان این رقابت‌های ۲ روزه در سالن ورزشی شهر همدان، معرفی شدند.
این دوره از پیکارها با حضور ۶۰ ورزشکار در پنج رده سنی از شهرهای همدان، ملایر و بهار به مدت ۲ روز در سالن ورزشی حجاب برگزار شد.
در این دوره از مسابقات و در رده سنی نونهالان، «مهدیار فرمانی، نیکان سوری، امیررضا بشری – مهدی منافی» به ترتیب اول تا سوم شدند و رده سنی نوجوانان نیز «حسام رحمانی و عرشیا ادیب پور» به تریبت در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و «وحید محمودی و محمد آریان بتوئی» نیز به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در رده جوانان «مبین دهبانی» مقام نخست را از آن خود کرد، «امیررضا یعقوبی» برسکوی دوم و «آرمین ترک و محمد سرمیلی» نیز به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در مسابقات رده سنی بزرگسالان زیر ۳۵ سال نیز «سعید روحی و امین گروسیان» به ترتیب اول و دوم شدند و «علی پرخو و یاسین ترابی» نیز به صورت مشترک در رده سوم قرار گرفتند.
در رده زیر ۳۵ سال دوبل نیز «مبین دهبانی، علی پرخو، علی جهانگیری، سعید روحی، امیر مهدی راعی و مهدی توتونچی نیز عناوین برتر (اول تا سوم) را از آن خود کردند.
رقابت‌های رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال دوبل پیشکسوتان نیز با قهرمانی «امیر نادری و مهدی توتونچی» به پایان رسید، «جلال وفایی و بهروز نوروزی» مقام دوم و «امیرحسین نجومی و فرهاد احمدی» نیز سوم شدند.
در رده سنی بالای ۴۵ سال پیشکسوتان دوبل نیز «محمدرضا رجبی و سعید پاک نژاد» عنوان نخست را از آن خود کردند و «مسعود بابکیان و علیرضا کریمی جاوید» در رده دوم و «امیر حیدری و علیرضا ورشوچی» نیز در رده سوم قرار گرفتند.
نفرات برتر رده‌های مختلف سنی این دوره از مسابقات بدمینتون استان همدان، لوح و نشان قهرمانی دریافت کردند.
هم اکنون ۵۰۰ بدمینتون باز در سطح استان همدان فعالیت دارند.

| منبع خبر : سپهرغرب
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.