امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17641
  پرینت تاریخ انتشار : 07 فوریه 2021 - 12:15 | 27 بازدید
مدیر شرکت برق نهاوند

طلب ۱۶.۵ میلیارد تومانی از مشترکین برق نهاوند

به گزارش همدان نوین،مدیر شرکت برق نهاوند از طلب ۱۶.۵ میلیارد تومانی اداره برق نهاوند از مشترکین خبر داد‌. منصور ذاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت توزیع برق منطقه‌ای نهاوند ۱۶.۵ میلیارد تومان از مشترکین خود طلب دارد. وی افزود: بیش از نیمی از این مبلغ مربوط به مشترکین خانگی و مابقی مربوط به […]

طلب ۱۶.۵ میلیارد تومانی از مشترکین برق نهاوند

به گزارش همدان نوین،مدیر شرکت برق نهاوند از طلب ۱۶.۵ میلیارد تومانی اداره برق نهاوند از مشترکین خبر داد‌.

منصور ذاکری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت توزیع برق منطقه‌ای نهاوند ۱۶.۵ میلیارد تومان از مشترکین خود طلب دارد.

وی افزود: بیش از نیمی از این مبلغ مربوط به مشترکین خانگی و مابقی مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان است‌.

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند با بیان اینکه سهم مصرف مشترکین برق در نهاوند ۱۰ درصد از مجموع برق تولیدی در استان است گفت: میزان مصرف برق مشترکین ۱۰ درصد برق تولیدی است و به لحاظ جمعیت از مصرف متناسبی برخوردار است.

ذاکری با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد این مطالبات از دستگاه‌ها و ادارات دولتی است، گفت: افزایش پایداری و قابلیت اطمینان از شبکه‌ها و کیفیت برق تحویلی به مشترکان، توجه جدی به نگهداری و بهره‌برداری از تأسیسات، مدیریت مصرف برای استمرار جریان برق و جلوگیری از خاموشی و رضایتمندی مشترکان نیازمند تعامل و همکاری مردم و ادارات دولتی شهرستان نهاوند در راستای پرداخت مطالبات معوق است.

وی با اشاره به اینکه نیمی از برق مصرفی نهاوند مربوط به بخش کشاورزی است،گفت: به منظور کاهش مصرف به ویژه در زمان اوج بار مصرفی در نظر است تفاهمنامه ای با کشاورزان امضا شود و مشوق‌هایی برای آنان در نظر گرفته شود.

مدیر توزیع برق نهاوند افزود: در این تفاهم‌نامه با توجه به توافق صادرات گرفته با کشاورزان، اداره برق متعهد می‌شود به ازای عدم مصرف کشاورزان در ساعت های  اوج بار مصرف یعنی از ساعت ۸ تا ۱۲ شب ، طی ۲۰ ساعت مابقی به‌صورت رایگان از برق برای استفاده چاه کشاورزی بهره‌مند شوند.

وی ساخت و ساز در حریم شبکه های برق بویژه در مناطق روستایی، مقابله و برخورد با انشعابات غیر مجاز و مدیریت مصرف برق را از مهمترین مشکلات و دغدغه های این مدیریت برشمرد.

وی با بیان اینکه برای کاهش مشکلات به مشارکت مردم و فرهنگسازی رسانه‌ها نیاز است از افتتاح ۱۸ و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه برق‌رسانی معادل ۱۳ درصد پروژه های استان با ۱۲/۹ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.