امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 17612
  پرینت تاریخ انتشار : 07 فوریه 2021 - 10:35 | 13 بازدید
تیم سروقامتان همدان برای صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور

سروقامتان همدان یک گام تا صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور

به گزارش همدان نوین، تیم سروقامتان همدان برای صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور و راه یابی به جمع چهار تیم برتر این دوره از مسابقات تنها یک دیدار فرصت دارند.  دور دوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران در حالی شنبه گذشته با برگزاری چهار دیدار […]

سروقامتان همدان یک گام تا صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور

به گزارش همدان نوین، تیم سروقامتان همدان برای صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور و راه یابی به جمع چهار تیم برتر این دوره از مسابقات تنها یک دیدار فرصت دارند.

 دور دوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران در حالی شنبه گذشته با برگزاری چهار دیدار در ۲ سالن ورزشی امام خمینی (ره) و شهید گرزین گرگان برگزار شد که سروقامتان همدان دست به کار بزرگی زدند و حریف قدرتمند اردبیلی خود را با شکست بدرقه کردند.

در سومین روز از این مسابقات سه تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شدند و تکلیف تیم آخر راه یافته به این مرحله دوشنبه مشخص خواهد شد.

تیم مس رفسنجان در بازی یکطرفه سه دست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ در برابر تیم زنده‌یاد باقرزاده بابلسر به پیروزی رسید و با کسب ۲ پیروزی در برابر حریف، به عنوان اولین تیم راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شد.

همچنین در دومین مسابقه تیم پاس گرگان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم فولاد نیشابور خراسان رضوی عبور کرد تا جواز حضور در جمع چهار تیم مرحله بعد را به دست آورد.

تیم پاس گرگان در این مسابقه در دست‌های اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ حریفش را شکست داد و در دست‌های سوم و چهارم نتیجه را با حساب ۲۶ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۷ واگذار کرد تا تکلیف تیم برنده در گیم پنجم مشخص شد.

در آخرین دست این بازی نماینده گلستان بهتر از حریف بازی کرد و در پایان با نتیجه ۱۵ بر ۹ برنده از زمین بیرون آمد و راهی مرحله فینال شد.

در دیگر مسابقه نیز تیم‌های ایران ‌شید چالوس ‌و هوادار تهران به میدان رفتند که در نهایت نماینده چالوس بازهم به برتری رسید.

تیم ایران‌شید چالوس که در مسابقه اول هم با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود، توانست با ۲ پیروزی متوالی به مرحله نهایی راه یابد.

 

سروقامتان امیدوار به صعود
تیم سروقامتان همدان نیز دیگر دیدار حساس این دور از مسابقات را برگزار کردند و در نهایت پیروز این بازی سخت شدند.

نماینده همدان در دست‌های اول و دوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ توانست عقاب ملل اردبیل را شکست دهد و در ست‌های سوم و چهارم با نتایج ۲۱ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶ نتیجه را واگذار کرد اما در دست پنجم و آخر با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ نماینده اردیبل را مغلوب ساخت.

مسابقه اول این ۲ تیم با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم عقاب ملل اردبیل به پایان رسیده بود و با توجه به پیروزی تیم سروقامتان همدان در مسابقه دوم، تکلیف تیم راه یافته به مرحله نهایی در مسابقه سوم مشخص خواهد شد.

حالا سروقامتان در دیداری حساس و سرنوشت ساز باید فردا دوشنبه به مصاف نماینده اردبیل بروند تا تیم پیروز راهی مرحله نهایی شود.

این مسابقه فردا دوشنبه ۲۰ بهمن ماه جاری در گرگان برگزار می‌شود.

این بازی برای هر ۲ تیم بسیار سرنوشت ساز است و تیمی که از موقعیت‌های امتیازگیری بهترین استفاده را داشته باشد، جشن صعود خواهد گرفت.

مرحله نهایی لیگ والیبال چشم انتظار تیم چهارم

براساس برنامه کمیته برگزاری این رقابت‌ها در مرحله نهایی که هنوز زمان آن اعلام نشده چهار تیم در تهران با هم دیدار خواهند کرد و طبق جدول مشخص شده تیم پاس گرگان به مصاف ایران ‌شید چالوس خواهد رفت و تیم مس رفسنجان در برابر برنده تیم‌های سروقامتان همدان و عقاب ملل اردبیل قرار خواهد گرفت.

برندگان مسابقات نهایی، ضمن کسب جواز صعود مستقیم به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای فصل آینده، دیدار فینال را برگزار خواهند کرد و تیم‌های بازنده مرحله نهایی برای مشخص شدن تیم‌های سوم و چهارم این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با هم مسابقه خواهند داد.

شاهکار صعود

مدیرعامل باشگاه والیبال سروقامتان همدان می‌گوید: صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ دسته یک والیبال کشور شاهکار بزرگی است که امیدوار برای رسیدن به این مهم هستیم.

مهدی محبی مسعود افزود: مرحله نیمه نهایی هرگز قابل مقایسه با دور مقدماتی نبود و تیم‌های قدرتمندی روانه مسابقات شدند به طوریکه جدال سروقامتان همدان برابر حریفان در واقع نبرد جوانان با تجربه‌های والیبال کشور بود و امیدوارم در آخرین بازی در این میدان سرنوشت ساز موفق باشیم.

وی اضافه کرد: در آخرین بازی مرحله پلی آف مقابل عقاب ملل اردبیل جای اشتباه نیست و هر تیمی که بتواند بهترین استفاده را از موقعیت‌ها داشته باشد، صعود می‌کند.

مدیرعامل سروقامتان: در آخرین بازی مرحله پلی آف مقابل عقاب ملل اردبیل جای اشتباه نیست و هر تیمی که بتواند بهترین استفاده را از موقعیت‌ها داشته باشد، صعود می‌کند.

محبی مسعود بیان کرد: قرار گرفتن بر سکوی مسابقات اصلی‌ترین هدف ما در فصل جاری است و تلاش می‌کنیم در جمع چهار تیم برتر لیگ یک باشیم.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت داریم، یادآور شد: باید با تلاش بیشتر و کسب سهمیه صعود بتوانیم مزد زحمات چندماه اخیر را بگیریم.

تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتادسازه مشهد و هوادار تهران، تیم‌های رعد پدافند قم، سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل و هوشیار تبریز در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور شرکت کردند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.