امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 17599
  پرینت تاریخ انتشار : 06 فوریه 2021 - 21:25 | 14 بازدید
معاون استاندار همدان:

۱۰ مرغداری و کشتارگاه متخلف به تعزیرات معرفی شد

به گزارش همدان نوین، معاون هماهاهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: صاحبان ۱۰ واحد مرغداری تخمگذار و گوشتی و کشتارگاه استان به دلیل تخلف در تامین گوشت مرغ و تخم‌مرغ مورد نیاز مردم شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. “ظاهر پورمجاهد” روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: واحدهای مرغداری […]

۱۰ مرغداری و کشتارگاه متخلف به تعزیرات معرفی شد

به گزارش همدان نوین، معاون هماهاهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: صاحبان ۱۰ واحد مرغداری تخمگذار و گوشتی و کشتارگاه استان به دلیل تخلف در تامین گوشت مرغ و تخم‌مرغ مورد نیاز مردم شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

“ظاهر پورمجاهد” روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان اظهار داشت: واحدهای مرغداری و کشتارگاه های استان موظف به تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم هستند اما تعدادی از آنها سرپیچی کرده و مرغ زنده و یا کشتار شده را به مناطق دیگر می‌فروشند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در ۱۰ روز گذشته برای ۳۰ واحد صنفی در شهر همدان به دلیل گرانفروشی گوشت مرغ پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری همدان گفت: در این مدت چهار عامل توزیع مرغ که واسطه بین کشتارگاه و مرغ فروشی ها هستند نیز به دلیل کارشکنی و افزایش بی‌رویه قیمت شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

او خاطرنشان کرد: چنانچه کشتارگاه ها مرغ زنده را از استانهای دیگر خریداری کرده باشند ضمن ارئه فاکتور و بارنامه به بازرسان موظف هستند ۷۰ درصد این محموله را پس از کشتار در داخل استان توزیع کنند.

پورمجاهد با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار تاکید کرد: مرغداری های استان همدان فراتر از نیاز استان مرغ تولید می کنند و نباید کمبودی در این زمینه داشته باشیم.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه برخی از مرغ فروشی های شهر همدان به نماد تخلف تبدیل شده اند، گفت: به وضعیت این هنجارشکنان خارج از نوبت با دستور دادستان رسیدگی می‌کنیم.

وی با ابراز گلایه از اتحادیه و تعاونی مرغداران استان همدان، تصریح کرد: این تشکلها برای تامین مرغ مورد نیاز صنف خود باید اقدام کنند وگرنه بود و نبود آنها فایده ای برای این سیستم ندارد.

پورمجاهد یادآوری کرد: اگر این تشکلها وارد میدان شوند دست دلال و واسطه ها از شبکه عرضه مرغ استان کوتاه شده و شاهد افزایش بی رویه قیمت و نارضایتی مردم نخواهیم بود.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.