امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17593
  پرینت تاریخ انتشار : 06 فوریه 2021 - 21:14 | 13 بازدید
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان

پلیس راهور از اعمال دوباره ممنوعیت تردد شبانه در همدان خبر داد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: طرح اعمال ممنوعیت تردد(ساعت ۲۱ تا سه بامداد)، از امشب در شهر همدان اجرا و با متخلفان براساس قانون برخورد می‌شود. «استاندار همدان در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان، گفت که براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین بررسی های انجام […]

پلیس راهور از اعمال دوباره ممنوعیت تردد شبانه در همدان خبر داد

به گزارش همدان نوین، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: طرح اعمال ممنوعیت تردد(ساعت ۲۱ تا سه بامداد)، از امشب در شهر همدان اجرا و با متخلفان براساس قانون برخورد می‌شود.

«استاندار همدان در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان، گفت که براساس اعلام ستاد ملی کرونا و جدیدترین بررسی های انجام شده در خصوص رنگ بندی شهرهای استان همدان، «بهار، تویسرکان، رزن و درگزین» در وضعیت نارنجی، «همدان، ملایر و نهاوند» در وضعیت زرد و «فامنین ، کبودرآهنگ، اسدآباد» نیز در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته‌اند».

سرهنگ «فرخ جمالی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تغییر رنگ بندی وضعیت کرونا در سطح استان و ضرورت پیشگیری از شیوع این ویروس، اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه از امشب با حضور فعال عوامل پلیس راهور در سطح شهر همدان آغاز می شود.

وی اظهار داشت: برخی از رانندگان بر این باورند که تنها از طریق ماموران راهور جریمه می شوند در حالیکه با فراهم کردن زیر ساخت ها و رفع برخی نواقص موجود، تخلف تردد شبانه از طریق دوربین های هوشمند نظارتی سطح شهر ثبت و راننده خودروهای متخلف با پرداخت جریمه، اعمال قانون می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همچنین در صورت اعلام و خواست ستاد استانی مقابله با کرونا، مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری نیز به عنوان معابر پُرترافیک و تردد شهر مسدود می شود.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در جلسه امروز(شنبه) ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۲۹ هزار و ۷۶ نفر رسیده است.

«رشید حیدری مقدم» اظهار داشت: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۲۲۲ نفر و بیماران سرپایی ۱۸ هزار ۸۵۴ نفر رسیده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.