امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17561
  پرینت تاریخ انتشار : 05 فوریه 2021 - 22:14 | 2 بازدید
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان

باد و باران مهمان سه روزه همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان آسمان استان را ابری اعلام کرد و گفت: باد و باران تا سه روز آینده مهمان بیشتر مناطق استان است و برف ارتفاعات را سفیدپوش می‌کند. محمدحسن باقری‌شکیب روز جمعه  برای مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان همدان هوای ابری را پیش بینی کرد و گفت: […]

باد و باران مهمان سه روزه همدان

به گزارش همدان نوین، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان آسمان استان را ابری اعلام کرد و گفت: باد و باران تا سه روز آینده مهمان بیشتر مناطق استان است و برف ارتفاعات را سفیدپوش می‌کند.

محمدحسن باقری‌شکیب روز جمعه  برای مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان همدان هوای ابری را پیش بینی کرد و گفت: تا روز یکشنبه ابرهای باران‌زا در آسمان استان حضور دارند و به تدریج از این ابرناکی کاسته می شود.

او خاطرنشان کرد: با فعالیت این سامانه بارشی در برخی از ساعات تا ظهر یکشنبه، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف همراه با وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: عمده بارشها در شب های جمعه و شنبه و بیشتر در مناطق غربی و جنوبی استان رخ می دهد.

باقری شکیب گفت: احتمال بارش برف در ساعاتی از شب شنبه در استان بیشتر می شود و بعد از ظهر و شب جمعه وزش باد نسبتا شدید را برای استان انتظار داریم.

وی یادآوری کرد: بر اساس پیش بینی پارامترهای جوی در ایستگاه های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت آینده، بیشینه دما ۹ درجه و کمینه آن سه درجه سانتیگراد بالای صفر است و سرعت باد هم تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت افزایش می یابد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.