امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 17552
  پرینت تاریخ انتشار : 05 فوریه 2021 - 19:58 | 8 بازدید
امام جمعه نهاوند:

نباید به آمریکای «بایدن» دلخوش کنیم

به گزارش همدان نوین، امام جمعه نهاوند گفت: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم، سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چراکه آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است. حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر نهاوند، اظهار کرد: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی است و […]

نباید به آمریکای «بایدن» دلخوش کنیم

به گزارش همدان نوین، امام جمعه نهاوند گفت: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم، سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چراکه آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر نهاوند، اظهار کرد: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی است و برای ادامه مسیر انقلاب باید هوشیار و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم.

وی با اشاره به رمز ماندگاری و پیروزی انقلاب بیان کرد: وحدت و حضور مردم، نقش بی بدیل ولایت فقیه و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری و فرهنگ دینی ما که مردم را به مقاوت در برابر ظلم دعوت می کند، از مهمترین رموز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای نظام از مهمترین مسائلی است که مسئولان باید توجه کنند و افق های دور دست انقلاب باید تدوین و گام دوم عملیاتی شود، یادآور شد: در این ۴۲ سال پیشرفت های زیادی کرده ایم و این موفقیت ها به برکت پیروزی انقلاب و این پیشرفت ها نتیجه حکومت دینی است.

وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: به آمریکای بایدن دلخوش نکنیم، سیاست همان سیاست دشمنی است و نباید فریب حرف های آنها را بخوریم چراکه آمریکای بایدن همان آمریکای ترامپ است.

مغیثی اظهار کرد: اروپایی ها هم دنباله رو آمریکا هستند و منافع مشترک دارند و نباید فریب این شعارهای اروپایی ها را بخوریم چراکه آنها گوش به فرمان آمریکا هستند.

وی افزود: یک بار با آنها مذاکره کردیم و اگر قرار باشد دوباره مذاکره ای باشد مذاکره فقط در زمینه هسته ای خواهد بود و نه در زمینه موشک و نه در مورد نفوذ منطقه ای مذاکره‌ای نخواهیم داشت.

امام‌ جمعه نهاوند مطرح کرد: وقاحت فرانسوی ها را هم نباید فراموش کنیم، از دید آنها می خواهند درباره موضوعات غیر هسته ای ما را پای میز مذاکره بکشانند اما نباید فریب بخوریم.

وی در بخش پایانی خطبه ها به حضور مسئولان در بین مردم و در نماز جمعه تأکید کرد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.