امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 175243
  پرینت تاریخ انتشار : 15 ژانویه 2024 - 10:18 | 2 بازدید

۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در ICU بستری هستند

[ad_1] ایسنا/کرمان رئیس اورژانس کرمان از بستری بودن ۱۷ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه در بیمارستان‌های کرمان و تهران خبر داد. دکتر سیدمحمد صابری در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: در حال حاضر پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید […]

۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان در ICU بستری هستند

[ad_1]

ایسنا/کرمان رئیس اورژانس کرمان از بستری بودن ۱۷ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه در بیمارستان‌های کرمان و تهران خبر داد.

دکتر سیدمحمد صابری در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: در حال حاضر پنج نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند که چهار نفر آنها کودک زیر ۱۵ سال‌اند.

وی با بیان این مطلب که هر دو نفر بستری در بیمارستان افضلی پور در بخش ICU بستری هستند که یکی از آنها کودک است، تصریح کرد: در هر یک از بیمارستان‌های شفا و پیامبر اعظم یک مجروح در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

رئیس اورژانس کرمان ادامه داد: در هر یک از بیمارستان‌های سیدالشهدا(ع)، حضرت فاطمه (س) دو مجروح و در هر یک از بیمارستان‌های راضیه فیروز و امام حسین (ع) یک مجروح در بخش‌های غیر از مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: در بیمارستان لقمان حکیم تهران یک کودک زیر ۱۵ سال از مجروحان حمله تروریستی کرمان و در بیمارستان بقیه الله تهران نیز یک کودک دیگر بستری است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.