امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 17524
  پرینت تاریخ انتشار : 04 فوریه 2021 - 19:40 | 6 بازدید
حاجی بابایی:

چهار طرح بزرگ با مشارکت نیروهای مسلح در همدان اجرا می شود

گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اجرای چهار طرح بزرگ با مشارکت نیروهای مسلح در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها منشا تغییر و تحولات مهمی در حوزه های درمانی، رفاهی و مسکن خواهد شد. “حمیدرضا حاجی بابایی” روز پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از […]

چهار طرح بزرگ با مشارکت نیروهای مسلح در همدان اجرا می شود

گزارش همدان نوین، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اجرای چهار طرح بزرگ با مشارکت نیروهای مسلح در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها منشا تغییر و تحولات مهمی در حوزه های درمانی، رفاهی و مسکن خواهد شد.

“حمیدرضا حاجی بابایی” روز پنجشنبه در حاشیه آئین بهره برداری از طرح های دهه فجر شهر همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تازگی توافق اولیه برای ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی، هتل، چندهزار واحد مسکونی و یک نمایشگاه دائمی در این استان با مشارکت نیروهای مسلح انجام شده و پیگیر اجرایی شدن این طرحها هستیم.

وی با اشاره به رشد روز افزون سرمایه گذاری در استان همدان، گفت: زمینه سرمایه گذاری در این استان گسترش یافته و کارهای بزرگی نیز در حال شکل گیری و انجام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت خاطرنشان کرد: همدان پابه پای استانهای دیگر در حال رشد و توسعه است اما مشکلات معیشتی بر این توسعه سایه انداخته است.

حاجی بابایی با بیان اینکه مردم نیز در مقوله سرمایه گذاری حضور پررنگی دارند، افزود: بسیاری از طرحها به طور کامل با سرمایه بخش خصوصی اجرا می شود و برخی از طرحها نیز با کمتر از ۵۰ درصد تسهیلات بانکی راه اندازی می شوند.

او پتروشیمی هگمتانه را نمونه بارز اقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری دانست و گفت: دولت و مجلس وظیفه هموار سازی مسیر و ایجاد زیرساخت را برای اینگونه پروژه ها به عهده دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت یادآوری کرد: ۲ پتروشیمی دیگر نیز در همدان احداث می شود که مسیر اجرای این طرحها را نیز هموار و تسهیل می کنیم.

حاجی بابایی چشم انداز روشنی را برای استان همدان نوید داد و تاکید کرد: در سالهای آینده همدان را به عنوان یک استان توسعه یافته می شناسند.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.