امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 175094
  پرینت تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2024 - 22:06 | 1 بازدید

بیانیه آیت‌الله عیسی قاسم درباره مشارکت بحرین در حمله به یمن

[ad_1] رهبر معنوی شیعیان بحرین گفت ملت این کشور از همراهی منامه با آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به امت، غزه و یمن مبرا و از این موضع دولت خود شرمنده هستند. به گزارش ایسنا، در بیانیه آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی شیعیان بحرین که روز یکشنبه منتشر شده، آمده است: آمریکا و […]

بیانیه آیت‌الله عیسی قاسم درباره مشارکت بحرین در حمله به یمن

[ad_1]

رهبر معنوی شیعیان بحرین گفت ملت این کشور از همراهی منامه با آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله به امت، غزه و یمن مبرا و از این موضع دولت خود شرمنده هستند.

به گزارش ایسنا، در بیانیه آیت‌الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی شیعیان بحرین که روز یکشنبه منتشر شده، آمده است: آمریکا و اسرائیل دشمنان آشکار ملت اسلام و عرب هستند و وفاداری به یکی از آنها وفاداری به دیگری است و وفاداری یک مسلمان به آنها به اندازه وفاداری به اسلام و مسلمین است.

وی در ادامه بیانیه خود به عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: امت آگاه به اسلام و عزت خود می‌بالند و از هر دولتی که دچار خطای عادی‌سازی شده، عمیقاً متأسف است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم افزود: این بسیار زشت و بسیار شرم آور است که دولت بحرین وارد ائتلاف بین‌المللی شده که به دروغ و فریب به عنوان حافظ و محافظ منافع معرفی شده است در حالی که حافظ جنگ و جنایات علیه غزه است.

در ادامه بیانیه آمده است: ملت بحرین اگرچه از جنایت عادی سازی بحرین با اسرائیل و همراهی رژیم بحرین با آمریکا و اسرائیل در حمله به امت، غزه و یمن مبرا هستند اما از این موضع دولت خود شرمنده و از اینکه دولت بحرین در صفوف مجاهدین غزه و یمن در عرصه دفاع از اسلام و سرزمین‌های اسلامی نمی‌جنگند، متاسف هستند.

وی در پایان بیانیه خود تأکید کرد «یمن پرشور و دارای غیرت اسلامی و شجاعت کم نظیری است و از هیچ کاری جز تلاش با جدیت فراوان در راه حمایت از اسلام و مسلمین و مستضعفان دریغ نخواهد کرد و به مخالفان خود در این راه اهمیتی نمی‌دهد».

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.