امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 175020
  پرینت تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2024 - 17:21 | 1 بازدید

نصرالله: مقاومت ۱۰۰ روزه غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است

[ad_1] سخنرانی «سید حسن نصرالله» در مراسم بزرگداشت شهید «وسام طویل» آغاز شد. به گزارش ایسنا، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت «وسام طویل» ملقب به «حاج جواد» از فرماندهان این جنبش که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید، آغاز شد. سید حسن نصرالله گفت: تعداد زیادی از […]

نصرالله: مقاومت ۱۰۰ روزه غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است

[ad_1]

سخنرانی «سید حسن نصرالله» در مراسم بزرگداشت شهید «وسام طویل» آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت «وسام طویل» ملقب به «حاج جواد» از فرماندهان این جنبش که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید، آغاز شد.

سید حسن نصرالله گفت: تعداد زیادی از جوانان ما از ۱۰۰ روز پیش در حال نبرد در جبهه‌ها هستند و خانواده‌هایی که شهید دادند، خودشان فرزاندان‌شان را به جبهه‌های نبرد می‌فرستند. صبر و مقاومت خانواده‌ها و آوارگان بخشی از جهاد است. بخش عمده‌ای از اقدامات شهدای ما جز اسرار مقاومت به شمار می‌رود. ما باید همکاری کنیم و تمام زمینه‌های مقاومت را فراهم کنیم زیرا مدت این نبرد را نمی‌دانیم.

حاج جواد همواره در میدان حاضر بود و این یکی از معانی جان‌فشانی و انجام وظیفه است

دبیرکل حزب‌الله درباره شهید وسام نیز گفت: شهید حاج جواد در سال ۲۰۰۶ از فرماندهان میدانی بود و در سوریه نیز در مبارزه با گروهک تروریستی داعش از فرماندهان بود. ما افتخار می‌کنیم که با داعش جنگیدیم و در این راه شهید دادیم. حاج جواد جانباز بود اما میدان نبرد را ترک نکرد، او نمونه انسان مومن و همیشه حاضر در میدان و همچنین با اخلاق و آرام بود. زمان و مکان برای حاج جواد معنا نداشت و او همواره در میدان حاضر بود و این یکی از معانی جان‌فشانی و انجام وظیفه است. شهدای ما سازندگان پیروزها و عاشقان شهادت هستند.

مقاومت غزه در طول تاریخ بی‌سابقه است

سید مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود، به اوضاع میدانی در غزه پرداخت و گفت: ۱۰۰ روز است که غزه در حال نبرد است و مقاومت آن‌ها در طول تاریخ بی‌سابقه است. مقاومت غزه در نبردی بی‌نظیر به‌طور شبانه‌روزی درحال نبرد است. بسیاری از کسانی که مساله طوفان الاقصی را دنبال می‌کنند معتقدند که رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری اخبار را پنهان و سانسور می‌کند. به اعتراف خود اسرائیلی‌ها، دشمن صهیونیستی در تحقق اهداف اعلام شده و ضمنی خود شکست خورده است. دشمن صهیونیستی برای اینکه دستاوردی داشته باشد همچنان در خانیونس و الوسط می‌جنگد.

او در ادامه گفت: دشمن نتوانسته که مقاومت را شکست دهد و امکان شلیک راکت از داخل نوار غزه را از بین ببرد. تلفات و سردرگمی‌های دشمن صهیونیستی افزایش یافته و رسانه‌های خودشان اعلام کردند که چهار هزار نظامی صهیونیست در این نبرد معلول شده‌اند و برخی دیگر این رقم را ۳۰ هزار نیز اعلام کردند. فاجعه بزرگ زمانی مشخص می‌شود که جنگ پایان یابد؛ آن زمان مشخص می‌شود که مقاومت و در وهله اول مقاومت غزه چه شکست سنگینی را متحمل رژیم صهیونیستی کرده است. دشمن صهیونیستی هر روز تلفات انسانی در جبهه‌های غزه، لبنان و کرانه‌باختری می‌دهد.

یمن ضربه سنگینی به اقتصاد و چهره دشمن وارد کرد

نصرالله با اشاره به حملات ارتش یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ نیز گفت: آنچه در دریای سرخ رخ می‌دهد، ضربه سنگینی به اقتصاد دشمن و چهره آن در جهان وارد کرده است.

در حال تکمیل…

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.