امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 175011
  پرینت تاریخ انتشار : 14 ژانویه 2024 - 16:58 | 2 بازدید

نصرالله: باید تمام زمینه‌های مقاومت را فراهم کنیم زیرا مدت نبرد مشخص نیست

[ad_1] سخنرانی «سید حسن نصرالله» در مراسم بزرگداشت شهید «وسام طویل» آغاز شد. به گزارش ایسنا، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت «وسام طویل» ملقب به «حاج جواد» از فرماندهان این جنبش که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید، آغاز شد. سید حسن نصرالله گفت: تعداد زیادی از […]

نصرالله: باید تمام زمینه‌های مقاومت را فراهم کنیم زیرا مدت نبرد مشخص نیست

[ad_1]

سخنرانی «سید حسن نصرالله» در مراسم بزرگداشت شهید «وسام طویل» آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت «وسام طویل» ملقب به «حاج جواد» از فرماندهان این جنبش که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید، آغاز شد.

سید حسن نصرالله گفت: تعداد زیادی از جوانان ما از ۱۰۰ روز پیش در حال نبرد در جبهه‌ها هستند و خانواده‌هایی که شهید دادند، خودشان فرزاندان‌شان را به جبهه‌های نبرد می‌فرستند. صبر و مقاومت خانواده‌ها و آوارگان بخشی از جهاد است. بخش عمده‌ای از اقدامات شهدای ما جز اسرار مقاومت به شمار می‌رود. ما باید همکاری کنیم و تمام زمینه‌های مقاومت را فراهم کنیم زیرا مدت این نبرد را نمی‌دانیم.

دبیرکل حزب‌الله درباره شهید وسام نیز گفت: شهید حاج جواد در سال ۲۰۰۶ از فرماندهان میدانی بود و در سوریه نیز در مبارزه با گروهک تروریستی داعش از فرماندهان بود. ما افتخار می‌کنیم که با داعش جنگیدیم و در این راه شهید دادیم. حاج جواد جانباز بود اما میدان نبرد را ترک نکرد، او نمونه انسان مومن و همیشه حاضر در میدان و همچنین با اخلاق و آرام بود.

در حال تکمیل…

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.