امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17495
  پرینت تاریخ انتشار : 04 فوریه 2021 - 9:50 | 1 بازدید
نوسازی ناوگان حمل و نقل آثار زیست محیطی، کاهش آلودگی های هوا، صوتی و زمین را به همراه دارد

۲۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد

گزارش همدان نوین، ۲۱ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد.  فرماندار همدان روز چهارشنبه در آئینی که به همین مناسبت برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد شورای شهر و شهرداری همدان به موضوع حمل و نقل […]

۲۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد

گزارش همدان نوین، ۲۱ دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد.

 فرماندار همدان روز چهارشنبه در آئینی که به همین مناسبت برگزار شد، اظهار داشت: رویکرد شورای شهر و شهرداری همدان به موضوع حمل و نقل عمومی مثبت است و با وجود مشکلات اقتصادی شاهد خرید و بکارگیری اتوبوس های جدید و همچنین بازسازی کامل تعدادی از اتوبوس‌های قدیمی در شهر هستیم که امیدوارم این اقدام منجر به افزایش رضایت‌مندی شهروندان شود.

“محمدعلی محمدی” گفت: از ابتدای دهه ۶۰ نوع نگرش ها به استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر همدان تغییر پیدا کرد و در مقاطع مختلف تغییراتی در نوع خدمات حمل و نقل عمومی شهر انجام شد اما همچنان در این خصوص نیاز به تلاش و اقدامات متناسب داریم.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل آثار زیست محیطی، کاهش آلودگی های هوا، صوتی و زمین را به همراه دارد افزود: کاهش مصرف انرژی از مزایای اجرای این طرح است که مصداق اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: برای دستیابی به حمل و نقل پایدار شهری تلاش می‌کنیم تا از این طریق دسترسی عادلانه ایمن و متناسب برای تمام شهروندان فراهم کنیم.

شهر همدان به دلیل معماری منحصر بفرد و افزایش جمعیت با گره های ترافیکی مواجه است و از این رو مسئولان پروژه قطار شهری را برای رفع مشکلات ترافیکی دنبال می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ۲۱ دستگاه اتوبوس شامل ۱۷ دستگاه نو و ۴ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به جمع ناوگان اتوبوسرانی درون شهری همدان اضافه شد.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.