امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17417
  پرینت تاریخ انتشار : 02 فوریه 2021 - 19:50 | 5 بازدید
استاندار همدان خبر داد

آبگیری آزمایشی سد “خرمرود” تویسرکان تا پایان سال ۱۴۰۰

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان خبر داد و گفت: امیدواریم در همین هفته با توجه به تراکم برنامه ها و پروژه هایی افتتاحی دهه فجر بتوانیم این بیمارستان را با حضور وزیر مربوطه و یا یکی از معاونانش به بهره برداری برسانیم. سیدسعید شاهرخی سه شنبه ۱۴ بهمن […]

آبگیری آزمایشی سد “خرمرود” تویسرکان تا پایان سال ۱۴۰۰

به گزارش همدان نوین، استاندار همدان از افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان خبر داد و گفت: امیدواریم در همین هفته با توجه به تراکم برنامه ها و پروژه هایی افتتاحی دهه فجر بتوانیم این بیمارستان را با حضور وزیر مربوطه و یا یکی از معاونانش به بهره برداری برسانیم.

سیدسعید شاهرخی سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش تویسرکان، مطرح کرد: جاده های ورودی جوکار به تویسرکان و محور تویسرکان به کنگاور از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و به زودی به طور کامل به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه از آبگیری آزمایشی سد خرمرود تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم هر چه زودتر این سد که یکی از پروژه های عظیم ملی است، آب مورد نیاز اهالی بالادست و پایین دست این سد و زمین های کشاورزی این منطقه را تأمین کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس نیز گفت: در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس را آماده بهره برداری کردیم که از این تعداد ۸۰۰۰ کلاس مهرماه سال جاری و ۶۸۰۰ کلاس نیز در ایام دهه فجر در اختیار ادارات آموزش و پرورش کشور قرار گرفت.

مهرالله رخشانی در ادامه بیان کرد: امروز شاهد افتتاح ۱۸۳ فضای ورزشی بودیم که این فضاها بیشتر سالن ورزشی بود و این پروژه ها از سال ۱۳۹۱ به صورت نیمه تمام رها شده بودند که با تأمین هزینه و بودجه های مورد نیاز تکمیل شد و امروز  به بهره برداری رسید

وی در ادامه گفت: تعداد زیادی از فضاها زمین های چمن مصنوعی بود که البته سیاست آموزش و پرورش در سال ۹۸ و ۹۹ تحویل ۱۰۰۰ پروژه زمین چمن مصنوعی بود که خوشبختانه تاکنون تعداد قابل توجهی از این زمین ها آماده شده و در اختیار دانش آموزان برای استفاده قرار گرفته و این برنامه ها ادامه دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: قرار بر این است که سالن های ۲۰۰ متر به بالا با توجه به نیاز دانش آموزان در مکان های مناسب و با توجه به تعداد دانش آموزان یعنی از ۲۰۰ نفر به بالا در مناطق مختلف در دست اقدام و ساخت قرار گیرد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.