امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17408
  پرینت تاریخ انتشار : 02 فوریه 2021 - 19:39 | 12 بازدید
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

خودباوری آینده انقلاب رامی‌سازد

به گزارش همدان نوین، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه خودباوری عامل پیروزی انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی است گفت: وقتی جهان در شرایطی بود که نامی از دین نبود با پیوند امت و امام به سمت برپایی انقلاب دینی رفتیم و خداوند نیز به این مسیر عنایت داشت. سردار مظاهر مجیدی ظهر […]

خودباوری آینده انقلاب رامی‌سازد

به گزارش همدان نوین، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه خودباوری عامل پیروزی انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی است گفت: وقتی جهان در شرایطی بود که نامی از دین نبود با پیوند امت و امام به سمت برپایی انقلاب دینی رفتیم و خداوند نیز به این مسیر عنایت داشت.

سردار مظاهر مجیدی ظهر امروز در آیین رونمایی از نسل جدید جلیقه ضد گلوله کلاس IIIA در همدان با بیان اینکه امروز می‌خواهیم از جوانانی تجلیل کنیم که راه را برای آینده ما باز می‌کنند و مایه افتخار استان هستند اظهار کرد: شاید قبل از انقلاب اسلامی، وقتی صحنه‌های تیره و تاریک را می‌دیدیم باورمان نمی‌شد که روزی در زمینه‌های مختلف استقلال به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه نخست وزیر دولت طاغوت با تمسخر به ما گفته بود که ایرانی‌ها توان ساخت کوچکترین وسایل را هم ندارند چه برسد در فناوری‌های جدید ورود کنند بیان کرد: آنها می‌خواستند شرافت، بزرگی و بزرگ منشی مردم ایرانیان را فرو بشکنند اما خداوند کمک کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی توانستیم راه بزرگی را برای آینده خود باز کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید مطهری وقتی در مورد امام(ره) صحبت می‌کند به سه موضوع خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری اشاره دارد گفت: این سه اصل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه این روزها سالگرد عملیات والفجر ۸ است و این عملیات در جایی انجام شد که کسی باور نمی‌کرد آنجا بتوان عملیات نظامی انجام داد خاطرنشان کرد:‌ وقتی اراده بر این بود که باید این عملیات برای حفظ نظام اسلامی انجام گیرد خداوند متعال راه را به ما نشان داد.

مجیدی با بیان اینکه ما توانستیم انقلاب اسلامی را با اراده مردم خود به ثمر برسانیم گفت: در جایی که ابرقدرت‌های شرق و غرب عنوان داشتند دین افیون ملت‌هاست، کسی باور نمی‌کرد در آن شرایط حاکم بر جهان حکومت دینی ایجاد شود.

وی با تاکید به اینکه وقتی جهان در شرایطی بود که نامی از دین نبود با پیوند امت و امام به سمت برپایی انقلاب دینی رفتیم و خداوند نیز به این مسیر عنایت داشت افزود: خیلی‌ها منتظر بودند بعد از مدتی این انقلاب به سمت یکی از ابرقدرت‌ها برود زیرا تاریخ جهان بر این بود که هر انقلابی مانند انقلاب فرانسه برای تداوم خود باید به یکی از قدرت‌های بزرگ تکیه می‌کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه خیلی‌ها منتظر بودند ببینند ما به کجا می‌خواهیم تکیه کنیم اما با شعار آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی پیش رفتیم و ادامه این شعار برای استکبار خطرآفرین شد گفت: آنها کم کم متوجه شدند این انقلاب روش و مسیر دیگری دارد بنابراین شروع کردند علیه آن توطئه‌چینی که البته به لطف خدا توطئه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه در جنگ نابرابر تحریم علیه کشور به خودباوری رسیدیم افزود: آنچه امروز و آینده می‌تواند انقلاب را به مقصد برساند شعار خودباوری است، به فرموده پیامبر گرامی اسلام باید علم را از هرجایی بگیریم اما روی پای خود بایستیم.

مجیدی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف گفت: خوشبختانه امروز در حوزه‌های مختلف نظیر صنایع، پزشکی و دانش‌بنیان به پیشرفت‌های زیادی دست یافته‌ایم که حتی در ارتباط با بیماری کرونا خود به ساخت واکسن داخلی دست یافته‌ایم  و این همان نقطه‌ای است که قرآن فرمود «اگر شما استقامت کنید قطعا پیروز خواهید شد».

| منبع خبر : فارس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.