امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17394
  پرینت تاریخ انتشار : 02 فوریه 2021 - 12:07 | 13 بازدید
به صورت ویدئوکنفرانس انجام گرفت؛

افتتاح زمین چمن دانش‌آموزی تویسرکان توسط رئیس جمهور

به گزارش همدان نوین، در سومین روز از دهه مبارک‌ فجر زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان شهر تویسرکان از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور و با حضور معاون وزیر آموزش و ‌پرورش، استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان و فرماندار و مقامات و مسئولان شهرستان افتتاح شد. حجت الاسلام حسن روحانی سه شنبه […]

افتتاح زمین چمن دانش‌آموزی تویسرکان توسط رئیس جمهور

به گزارش همدان نوین، در سومین روز از دهه مبارک‌ فجر زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان شهر تویسرکان از طریق ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور و با حضور معاون وزیر آموزش و ‌پرورش، استاندار همدان، نماینده مردم تویسرکان و فرماندار و مقامات و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

حجت الاسلام حسن روحانی سه شنبه ۱۴ بهمن ماه در آیین مجازی افتتاحیه ضمن تبریک تولد مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: بسیار خوشحال هستیم که چنین پروژه های بزرگ و مفید به حال سلامت جوانان و جامعه در تویسرکان افتتاح می شود.

رئیس جمهور با بیان این موضوع که خاطرات تلخ و شیرینی از حضور در شهر تویسرکان در سال های قبل از انقلاب دارد، ضمن تبریک دهه فجر به مردم این شهرستان، از طریق ویدئوکنفرانس زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش شهر تویسرکان را افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در آیین مجازی افتتاحیه با بیان اینکه اصولاً ورزش دانش آموزی پایه و اساس تمام ورزش های همگانی، ملی و جهانی است، مطرح کرد: در همین ورزش های مدارس است که استعدادهای ورزشی شناخته شده و به المپیادهای ورزشی راه پیدا کرده و برای کشور کسب افتخار و مقام می کنند.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ۱۲ و نیم میلیون نفر در کانال های مجازی آموزشی ورزشی به صورت موفق در حال فعالیت و کسب افتخار در میادین ورزشی کشوری و بین المللی هستند، افزود: در دولت یازدهم به ازای هر دانش آموزش یک‌و نیم برابر فضای آموزشی برای استفاده بهینه و ورزش استاندارد افزایش یافته است.

در حاشیه این مراسم، رئیس آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه این پروژه نخستین زمین چمن مصنوعی در مقیاس بزرگ وزرات آموزش و پرورش است، اظهار کرد: مساحت این زمین در حدود ۵۰۰۰ مترمربع است که هزینه ساخت این مکان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون بود.

جواد اسدبگی گفت: ۳۰۰ میلیون از اعتبار مورد نیاز در سال ۹۶ را «چنگیز عابدی» یکی از خیرین تویسرکانی اهداء کرد و ۲۰۰ میلیون تومان باقیمانده را نیز اداره آموزش و پرورش تویسرکان از محل درآمدهای خود پرداخت کرده است و ‌مابقی اعتبارات نیز توسط اداره کل نوسازی استان همدان تأمین شد.

| منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.