- پژوهش وقتی اثرگذار است که به نیاز واقعی جامعه پاسخ دهد
- تقویم تازه امتحانات دانشگاه آزاد البرز روی میز دانشجویان
- دستگاه قضا در مسیر ولایتمداری و خدمت به مردم است
- هنر دینی جنبههای عقلانی و معنوی مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد
- امر به معروف از محبت آغاز میشود نه از تذکر
- مکتب عاشورا؛ نقشه راه وحدت و مقاومت در برابر زیادهخواهی دشمنان
بیمارستان رزن به دستگاه سی.تی.اسکن مجهز شد
به گزارش همدان نوین، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان به دستگاه سی.تی اسکن مجهز و همزمان با دومین روز دهه فجر بهرهبرداری شد. مجید موانیه روز دوشنبه بیان کرد: این نخستین دستگاهی است که در بیمارستان رزن نصب شده و پیش از این رزن فاقد دستگاه سی.تی.اسکن بود. […]
به گزارش همدان نوین، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن گفت: بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان به دستگاه سی.تی اسکن مجهز و همزمان با دومین روز دهه فجر بهرهبرداری شد.
مجید موانیه روز دوشنبه بیان کرد: این نخستین دستگاهی است که در بیمارستان رزن نصب شده و پیش از این رزن فاقد دستگاه سی.تی.اسکن بود.
وی اضافه کرد: با مجهز شدن رزن به این دستگاه شهرستان های مجاور نظیر فامنین، درگزین و حتی آوج نیز می توانند از آن بهره مند شوند و دیگر نیازی به اعزام بیماران به مرکز استان نیست.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن بیان کرد: برای خرید این دستگاه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارز دولتی هزینه شده است همچنین ساختمان خیر ساز پیش بینی شده برای نصب این دستگاه هم به مساحت ۲۰۰ متر بهره برداری شد.
موانیه گفت: دستگاه سی.تی.اسکن یکی از معیارهای تشخیصی در فرآیند درمان بیماران مبتلا به کرونا بوده همچنین برای تصویر برداری از کلیه نیز از این دستگاه استفاده می شود.
وی بیان کرد: تکنسین های متخصص رادیولوژی برای استفاده از این دستگاه در نظر گرفته شده است.
۶ دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس از ابتدای سال جاری تاکنون وارد استان همدان شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


