امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 173290
  پرینت تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 20:51 | 1 بازدید

مقام اوکراینی: ۵۰۰ هزار نیرو از دست داده‌ایم

[ad_1] دادستان کل سابق اوکراین گفت رهبران این کشور باید صراحتا اذعان کنند که اوکراین از ابتدای عملیات نظامی روسیه ۵۰۰ هزار نیرو از دست داده و به طور ماهانه نیز حدود ۳۰ هزار سرباز را از دست می‌دهد. به گزارش ایسنا، «یوری لوتسنکو»، دادستان کل سابق اوکراین معتقد است که دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور […]

مقام اوکراینی: ۵۰۰ هزار نیرو از دست داده‌ایم

[ad_1]

دادستان کل سابق اوکراین گفت رهبران این کشور باید صراحتا اذعان کنند که اوکراین از ابتدای عملیات نظامی روسیه ۵۰۰ هزار نیرو از دست داده و به طور ماهانه نیز حدود ۳۰ هزار سرباز را از دست می‌دهد.

به گزارش ایسنا، «یوری لوتسنکو»، دادستان کل سابق اوکراین معتقد است که دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین توانست با اعلام اینکه موجودیت کشور در خطر است، شهروندان بی‌میل و ناراضی را متقاعد کند که به جنگ ملحق شوند.

طبق گزارش راشا تودی، این دادستان سابق افزود: اوکراینی‌ها باید بدانند که چه تعداد کشته شده‌اند و سپس تمامی بحث‌ها درباره بسیج نیروها حل‌وفصل خواهند شد.

وی تصریح کرد: آنها باید بگویند که چه تعداد اوکراینی کشته شده‌اند. می‌دانم که این خبر تاثیر بدی خواهد داشت اما راه دیگری برای میلیون‌ها اوکراینی وجود ندارد تا به خودشان بیایند، داستان‌های جعلی را فراموش کنند و نسبت به موقعیت کشور ابراز نگرانی کنند؛ داستان‌های ساختگی و جعلی که هر کسی بجز من آنها را باور می‌کند.

طبق گفته‌های لوتسنکو، این «شوک» به صف‌های طولانی برای استخدام در ارتش و کمک به نیروهای خطوط مقدم منجر خواهد شد، همانطور که این اتفاق در فوریه ۲۰۲۲ رخ داد. او هم‌چنین پیشنهاد داد که ایجاد کارزاری جهت اعزام نخبگان اوکراینی به خط مقدم اقدامی مهم خواهد بود.

وی در ادامه با استدلال بر اینکه چنین اقدامی شهروندان عادی اوکراینی را که حس عدالت‌خواهی در آنها زنده است، تشویق می‌کند، گفت: همه باید برای اوکراین بجنگند. ارتش فقط برای کارگران نیست.

در راستای مسئله مربوط به بسیج نیروهای اوکراینی، ولودیمیر زلنسکی پیشتر عنوان کرد: فرماندهان به دنبال ۴۵۰ هزار الی ۵۰۰ هزار نفر نیروی تازه‌ نفس برای ارتش اوکراین هستند؛ مسئله‌ای که حساس و پرهزینه‌ است و البته به جزئیات بیشتری نیاز دارم تا از این اقدام حمایت کنم.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.