امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 173286
  پرینت تاریخ انتشار : 08 ژانویه 2024 - 20:41 | 1 بازدید

مخالفت بن زاید با درخواست مالی نتانیاهو: برو از زلنسکی پول بگیر!

[ad_1] یک خبرگزاری آمریکایی گزارش داد که رئیس امارات متحده در پاسخ به درخواست تل‌آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیانی که در کرانه باختری محصور شده‌اند، به نتانیاهو گفت که بهتر است از زلنسکی درخواست پول کند! به گزارش ایسنا، خبرگزاری آکسیوس گزارش داد که «شیخ محمد بن زاید آل نهیان»، رئیس امارات عربی […]

مخالفت بن زاید با درخواست مالی نتانیاهو: برو از زلنسکی پول بگیر!

[ad_1]

یک خبرگزاری آمریکایی گزارش داد که رئیس امارات متحده در پاسخ به درخواست تل‌آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیانی که در کرانه باختری محصور شده‌اند، به نتانیاهو گفت که بهتر است از زلنسکی درخواست پول کند!

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آکسیوس گزارش داد که «شیخ محمد بن زاید آل نهیان»، رئیس امارات عربی متحده با رد درخواست تل‌آویو برای پرداخت حقوق بیکاری به فلسطینیان کرانه باختری، با کنایه به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توصیه کرده تا برای دریافت پول به سراغ «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین برود.

آکسیوس به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که بن زاید با لحنی کنایی به نتانیاهو گفت: از زلنسکی پول بخواه!

کمی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی کرانه باختری را محاصره کرده و به بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی که در اراضی اشغالی کار می‌کردند، اجازه ورود نداد.

مقامات رژیم صهیونیستی نگران این هستند که تشدید وخامت اوضاع اقتصادی در کرانه باختری و بیکاری فلسطینیان، موجب ایجاد تنش در کرانه باختری شود.

«بتسلئیل اسموتریچ»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیش‌تر با پیشنهاد وزارت جنگ این رژیم برای صدور مجوز ورود برای برخی فلسطینیان مخالفت کرد. نتانیاهو از سوی وزارت جنگ و نهادهای اطلاعاتی تحت‌فشار است تا به این وضعیت رسیدگی کند، اما اخیراً به دلیل تهدید اسموتریچ و دیگر وزرای راست افراطی کابینه خود، از طرح این مسئله در نشست کابینه جنگ خودداری کرد.

نتانیاهو که سعی دارد مشکل اقتصادی کرانه باختری را بدون خشمگین کردن چهره‌های افراطی کابینه خود حل کند، سعی دارد از دیگر کشورها بخواهد تا به کارگران فلسطینی حقوق بیکاری پرداخت کنند!

در همین راستا، او چند هفته قبل از محمد بن زاید خواست تا پرداخت این مبلغ را بر عهده بگیرد، با تعجب رئیس امارات مواجه شد.

به گزارش آکسیوس، بن زاید نمی‌توانست باور کند که نتانیاهو برای مشکلی که رژیم صهیونیستی در فلسطین ایجاد کرده، از امارات درخواست پرداخت حقوق دارد! او در واکنش به این درخواست، با لحنی کنایی به نتانیاهو گفت که می‌تواند به سراغ زلنسکی برود، زیرا کی‌یف بودجه‌های زیادی از کشورهای مختلف دریافت کرده و احتمالاً پول زیادی برای کمک به رژیم صهیونیستی دارد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.