امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 172072
  پرینت تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2024 - 17:07 | 1 بازدید

جزئیات حادثه تروریستی کرمان از زبان یکی از نمایندگان

[ad_1] یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی امروز در کرمان نشان می‌دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می‌تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند. حجت الاسلام حسین جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ابعاد حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: […]

جزئیات حادثه تروریستی کرمان از زبان یکی از نمایندگان

[ad_1]

یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه تروریستی امروز در کرمان نشان می‌دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می‌تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ابعاد حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، بیان کرد: هنوز مشخص نشده است که منشاء این انفجار چه بوده است؟ آنچه که مشخص است تاکنون  بیش از ۲۰ نفر به شهادت رسیدند و تعداد مصدومان زیاد است.

وی در ادامه اظهار کرد: دو انفجار با فاصله کوتاهی رخ داده اما فاصله محل انفجار از مزار حاج قاسم تقریبا زیاد است. این حادثه تروریستی نشان می دهد که حتی نام حاج قاسم نیز می تواند برای دشمن ایجاد ترس و وحشت کند. حتی مزار و زائران حاج قاسم نیز در جان دشمن ترس می اندازد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همان طوری که زور اسرائیل به حماس نمی رسد و زنان و کودکان را می کشد امروز نیز عوامل اسرائیل دست به این جنایت زدند و نشان دادند که از زائران حاج قاسم نیز وحشت دارند. باید منتظر اخبار تکمیلی ماند.

وی گفت: تعداد مصدومان بیش از ۱۰۰ نفر و تعداد شهدا بیش از ۲۰ نفر است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.