امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 171922
  پرینت تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2024 - 5:12 | 1 بازدید

شاسی بلندهای هندی روی هوا رفت

[ad_1] داده‌های خودروسازان هندی نشان داد که فروش خودروهای اسپرت (SUV) در دسامبر افزایش یافت، در حالی که فروش خودروهای کوچک با وجود تخفیف‌های بالا کاهش یافت. به گزارش ایسنا، شرکت‌های خودروسازی ماروتی سوزوکی و ماهیندرا رشد فروش خودروهای شاسی بلند داخلی را به ترتیب ۲۴ درصد و ۳۹ درصد گزارش کردند. بخش خودروهای شاسی […]

شاسی بلندهای هندی روی هوا رفت

[ad_1]

داده‌های خودروسازان هندی نشان داد که فروش خودروهای اسپرت (SUV) در دسامبر افزایش یافت، در حالی که فروش خودروهای کوچک با وجود تخفیف‌های بالا کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های خودروسازی ماروتی سوزوکی و ماهیندرا رشد فروش خودروهای شاسی بلند داخلی را به ترتیب ۲۴ درصد و ۳۹ درصد گزارش کردند.

بخش خودروهای شاسی بلند خودروسازان هندی در طول سال گذشته از تقاضای بالا سود برده است. ماهیندرا که شاسی بلندهایی مانند تار، اسکورپیو و XUV تولید می‌کند، در سال ۲۰۲۳ چندین ماه رکورد فروش در این رده داشت. این سال مالی تاکنون شاهد رشد فروش ۲۰ تا ۵۷ درصدی در هر ماه بوده است.

فروش خودروهای شاسی بلند ۳۶ درصد از وسایل نقلیه مسافربری داخلی را در مقایسه با ۲۲ درصد در سال مالی گذشته، تا کنون در سال مالی جاری تشکیل داده است.

بر اساس گزارش رویترز، پایان سال که خودروسازان معمولاً تخفیف‌های بزرگ‌تری ارائه می‌دهند، همراه با تقاضا، ماروتی را بر آن داشت تا تخفیف‌های مدل‌های ارزان‌تر خود را بین ۴۰ تا ۴۵ درصد افزایش دهد. با این حال، فروش خودروهای کوچک آن ۲۹ درصد کاهش یافت.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.