امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 171916
  پرینت تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2024 - 4:37 | 1 بازدید

حزب‌الله لبنان: جنایت ترور شهید العاروری هرگز بدون پاسخ نمی‌ماند

[ad_1] حزب‌الله لبنان اعلام کرد، جنایت ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهان شهیدش در قلب ضاحیه در جنوب بیروت، حمله‌ای خطرناک به لبنان، مردم، امنیت، حاکمیت و مقاومت آن است. به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به امت عربی و اسلامی و نیز گروه‌های مقاومت فلسطین به مناسبت شهادت […]

حزب‌الله لبنان: جنایت ترور شهید العاروری هرگز بدون پاسخ نمی‌ماند

[ad_1]

حزب‌الله لبنان اعلام کرد، جنایت ترور نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهان شهیدش در قلب ضاحیه در جنوب بیروت، حمله‌ای خطرناک به لبنان، مردم، امنیت، حاکمیت و مقاومت آن است.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به امت عربی و اسلامی و نیز گروه‌های مقاومت فلسطین به مناسبت شهادت «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و تعدادی از همراهان مجاهد وی تصریح کرد که «خداوند متعال زندگی این رهبر بزرگ را با بالاترین مدال‌های افتخار و کرامت به پایان رساند و به شهادتی نائل شد که همواره در پی آن بوده و آرزوی آن را داشته است‌».

در این بیانیه آمده است: دشمن جنایتکار که پس از ۹۰ روز جنایت، کشتار و ویرانی نتوانست غزه، خان یونس، اردوگاه جبالیا و بقیه شهرها، اردوگاه‌ها و روستاهای فلسطین را تحت سلطه خود درآورد، به سیاست ترور و انحلال فیزیکی همه کسانی روی آورده است که در عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی برنامه‌ریزی و یا از آن حمایت کردند و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نقش داشتند.

حزب‌الله تصریح کرد: جنایت امروز، ادامه جنایت ترور رهبر سید رضی موسوی، مستشار نظامی ایران در سوریه است. این جنایت شنیع تنها موجب افزایش ایمان نیروهای مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، سوریه به آرمان عادلانه، تعهد و عزم راسخ آن‌ها برای ادامه راه مقاومت و جهاد تا پیروزی و آزادی می‌شود.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که جنایت ترور صالح العاروری، نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و همراهان شهیدش در قلب ضاحیه در جنوب بیروت، حمله‌ای خطرناک به لبنان، مردم آن، امنیت، حاکمیت و مقاومت آن است و پیام‌های سیاسی و امنیتی آن تحولی خطرناک در جریان جنگ بین دشمن و محور مقاومت است.

این حزب تاکید کرد که این جنایت هرگز بدون پاسخ و مجازات نمی‌ماند و مقاومت در برابر تعهد و اصول خود ثابت قدم است و دستش بر روی ماشه است و نیروهای آن در بالاترین سطح آمادگی هستند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.