امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 171662
  پرینت تاریخ انتشار : 01 ژانویه 2024 - 23:37 | 1 بازدید

شهید سلیمانی، بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه از سال ۷۶ که سردار شهید قاسم سلیمانی مسئولیت فرماندهی نیروی قدس را برعهده گرفت، جبهه مقاومت یک شکست نداشت، گفت که وی بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود. به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در اولین آئین اعطای تندیس دانشگاه تهران به […]

شهید سلیمانی، بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود



وزیر ارشاد با اشاره به اینکه از سال ۷۶ که سردار شهید قاسم سلیمانی مسئولیت فرماندهی نیروی قدس را برعهده گرفت، جبهه مقاومت یک شکست نداشت، گفت که وی بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و آرامش بود.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در اولین آئین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نمادهای مقاومت که امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی در تاریخ تحولات کشور یک اتفاق عادی و معمولی نبود، از آغاز نهضت شصت ساله امام راحل شهدای فراوانی با تقدیم خون خود به پایداری این جریان کمک کردند. شخصیت‌های  بزرگ و نقش آفرین که اسامی آنها در کتاب قطور و پرافتخار نهضت امام ثبت شده است.

وی افزود: شهیدی مانند حاج قاسم عزیز انگشت شمار است شهیدی که بیش از چهار دهه در همه میدان‌های سخت و آزمون های دشوار حضور پیدا کرد و پیروزمندانه از آن خارج شد.

وی با بیان اینکه در کمتر عملیاتی بود که لشکر ثارالله افتخار آفرینی نداشته باشد، ادامه داد: از سال ۷۶ که مسولیت فرماندهی نیروی قدس را برعهده گرفت، جبهه مقاومت یک بار شکست نداشت، پایان داعش، خروج آمریکا از منطقه، جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه بخشی از فتوحات ایشان بوده و زمانی که آمریکا و جریان غربی خواب از بین بردن جریان مقاومت در سوریه و عراق و لبنان را می‌دیدند، پشت رهبر انقلاب ایستاد و اجازه نداند پرچم مقاومت به زمین بیافتد.

وزیر ارشاد عنوان کرد: این شهید بیش از آنکه نماد جنگ باشد نماد صلح و  آرامش بود. شهید سلیمانی همه دارایی خود را تقدیم کرد که نهضت بزرگ اسلامی شکل بگیرد و مسیر پرافتخار خود را طی کند، ما با چنین شخصیتی رو به رو هستیم و با گذشت چهار سال نام شهید سلیمانی زنده تر از گذشته در حال نورافشانی است.

اسماعیلی تصریح کرد: خداوند به شهید و مکتب شهادت رتبه ملکوتی داده است و دعای خیر شهید سلیمانی پشت سر این نهضت است، باید اذعان کرد همه به حاج قاسم عشق می ورزند و ایشان  نه تنها  اسطوره ملت ایران، ملت های مسلمانان بلکه همه آزادی خواهان در  جهان است.

وی با درود و تهنیت به روح پاک حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه قلب تمام مردم صلح جو برای این سردار فاتح می تپید ، بیان کرد: انشالا فردا با حضور همه مسئولان و مهمان در تالار وحدت از سمفونی حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.