امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 171142
  پرینت تاریخ انتشار : 30 دسامبر 2023 - 4:20 | 1 بازدید

رهبران اردن و کانادا خواهان فشار به صهیونیست‌ها برای اجرای آتش‌بس شدند

[ad_1] پادشاه اردن و نخست وزیر کانادا روز جمعه در گفت‌وگویی تلفنی بر سر اعمال فشار بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور اجرای آتش‌بس در نوار غزه توافق کردند. به گزارش ایسنا، خبرگزاری دولتی «پترا» اردن گزارش داد که عبدالله دوم، پادشاه این کشور امروز جمعه یک گفت‌وگوی تلفنی را با جاستین ترودو، نخست وزیر […]

رهبران اردن و کانادا خواهان فشار به صهیونیست‌ها برای اجرای آتش‌بس شدند

[ad_1]

پادشاه اردن و نخست وزیر کانادا روز جمعه در گفت‌وگویی تلفنی بر سر اعمال فشار بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور اجرای آتش‌بس در نوار غزه توافق کردند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری دولتی «پترا» اردن گزارش داد که عبدالله دوم، پادشاه این کشور امروز جمعه یک گفت‌وگوی تلفنی را با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا برگزار کرد و دو طرف در جریان این گفت‌وگو خواستار «فشار بین‌المللی در راستای برقراری آتش‌بس فوری در غزه» شدند.

این خبرگزاری اضافه کرد که ملک عبدالله دوم بر لزوم حفاظت از جان غیرنظامیان و افزایش کمک‌های بشردوستانه به فلسطینی‌های غزه تاکید کرد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، پادشاه اردن در این گفت‌وگو همچنین بر «مخالفت کامل اردن با تلاش‌ها برای از بین بردن مساله فلسطین و آواره کردن فلسطینی‌های کرانه باختری و غزه با زور» تاکید کرد.

عبدالله دوم همچنین خواستار «مقابله با خشونتهای شهرک‌نشینان افراطی علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری» شد.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

در پی این حملات تا امروز دست‌کم ۲۱ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. همچنین بخش اعظم نواحی شمال غزه کاملاً تخریب شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.