امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
افزونه جلالی را نصب کنید. - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 169088
  پرینت تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2023 - 19:59 | 1 بازدید

پاسخ القسام به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید!

[ad_1] پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی برخی از تونل‌های متعلق به حماس شد، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیام غیرمستقیمی را به ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد که اسرائیلی‌ها دیر رسیدند. به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام در پیامی در کانال خود در تلگرام که به سه زبان […]

پاسخ القسام به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید!

[ad_1]

پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شناسایی برخی از تونل‌های متعلق به حماس شد، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیام غیرمستقیمی را به ارتش رژیم صهیونیستی منتشر و اعلام کرد که اسرائیلی‌ها دیر رسیدند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام در پیامی در کانال خود در تلگرام که به سه زبان عبری، عربی و انگلیسی ترجمه شده و با پخش ویدئویی از کشف تونل خود در نزدیک مرز با فلسطین اشغالی و نمایش خروج بخشی از رزمندگان حماس از این تونل و انجام حمله هفتم اکتبر و به هلاکت رساندن نظامیان صهیونیست اعلام کرد: دیر رسیدید، ماموریت انجام شده‌است.

القسام در این بیانیه خود عبارت «کمی بعد» را نیز منتشر کرد که اشاره به بیانیه بعدی دارد که ممکن است دربردارنده اعلام یک عملیات مشخص باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده یک تونل بزرگ در غزه، نزدیک به جایی که زمانی گذرگاهی شلوغ به سمت سرزمین‌های اشغالی بوده را کشف کرده‌است. این خبر سؤالات جدیدی را در مورد اینکه چگونه سازمان‌های جاسوسی و نظارتی صهیونیست‌ها چنین نشانه‌هایی را از دست داده و متوجه آن نشده‌اند، به وجود آورده‌است.

براساس گزارش صهیونیست‌ها، ورودی تونل فقط چند صد یارد از گذرگاه بسیار مستحکم «اریز» و یک پایگاه نظامی صهیونیستی در نزدیکی آن فاصله دارد.

ارتش صهیونیستی گفته‌است این تونل که بیش از ۲.۵ مایل امتداد دارد، به شبکه تونلی گسترده در سراسر غزه متصل می‌شود و به اندازه کافی عریض است که خودروها از آن عبور کنند.

انتهای پیام 

[ad_2]

منبع

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.